مسابقات نیمه نهایی تورنمنت هشت جانبه مالزی لغو شد

۱۵م دیماه ،

اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی تورنمنت هشت جانبه فرنز مالزی به سبب بارش شدید باران در حالی لغو شد که تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر از تیم ملی مالزی پیش بود.

به گزارش گروه ورزشممتازنیوز، اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی تورنمنت هشت جانبه فرنز مالزی به سبب بارش شدید باران در حالی لغو شد که تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر از تیم ملی مالزی پیش بود.

هوای بارانی کوالالامپور مسابقات نیمه نهایی تورنمنت هشت جانبه فرنز یونایتد مالزی را لغو کرد. این در حالی بود که تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر از حریف پیش بود.

در همین خصوص جلسه ویژه‌ای با حضور نماینده AFC، مسوولان برگزاری و حمید استیلی برگزار شد و مقرر گردید این بازی فردا ساعت ۹ صبح از ابتدا با نتیجه صفر – صفر آغاز شود.

اعتراض رئیس آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس راه به جایی نبرد و این دیدار فردا برگزار خواهد شد.

حمید استیلی در این خصوص گفت: مطابق قوانین فدراسیون جهانی فوتبال، بازی‌های نیمه تمام باید از همان دقایق قطع بازی آغاز شود اما مسوولان برگزاری تاکید داشتند قوانین این تورنمنت اینگونه است که باید بازی از ابتدا آغاز شود.

استیلی در ادامه افزود: از برگزاری و پذیرایی مسوولان این تورنمنت تشکر می کنیم و با احترام به قوانین شما، فردا از ابتدا به مصاف تیم ملی مالزی خواهیم رفت.

گفتنی است، قرار بود پس از این بازی، تیم‌های اسلواکی و فرنز یونایتد مالزی به مصاف هم بروند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.