مسابقه «حفظ آسان» در نمایشگاه قرآن برگزار می شود

غرفه طرح ملی حفظ قرآن کریم مسابقه «حفظ آسان» را با هدف ترویج حفظ کلام الله مجید در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم؛ به منظور ترویج حفظ آسان قرآن کریم به شیوه های ساده،مسابقه «حفظ آسان» در غرفه طرح ملی حفظ قرآن کریم برای بازدیدکنندگان این دوره از نمایشگاه برگزار می شود.
در این مسابقه « لوح آیات موضوعی قرآن» که شامل ۵ موضوع کوتاه و کاربردی قرآنی است به شرکت کنندگان داده می شود و این افراد باید جملات قرآنی و ترجمه آنها را حفظ کنند. نحوه طرح سوالات بسیار آسان بوده و هر شرکت کننده با حضور در «کارگاه آموزشی حفظ» جملات حفظ شده را برای استاد تلاوت می کند و مورد ارزیابی قرارمی گیرد و در پایان هدیه ای به رسم یاد بود دریافت می کند.چنانچه کیفیت حفظ در سطح مطلوب باشد هر شرکت کننده در قرعه کشی هدیه وِیژه روزانه  که در غرفه طرح ملی حفظ قرآن کریم انجام می شود، نیز شرکت داده می شود.
بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ۲۵ تیرماه با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرده است و تا ۲۴ مرداد ادامه دارد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.