مسابقه طراحی پوستر جشنواره تئاتر شهر برگزار می گردد

۲۹فروردین۱۳،

پوستر دومین جشنواره تئاتر شهر از طریق مسابقه طراحی پوستر تئاتر انتخاب می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر شهر ، مسابقه طراحی پوستر تئاتر به منظور شناسایی و انتخاب بهترین پوستر برای دومین جشنواره تئاتر شهر برگزار می گردد و عموم طراحان گرافیک ایران می توانند با ارسال طرح های بدیع خود به دبیرخانه جشنواره در این رقابت شرکت کنند.
هر طراح می تواند ۳ طرح خود را در ابعاد ۵۰ در ۷۰ ارائه کند. مهلت ارسال آثار به مسابقه پوستر دومین جشنواره تئاتر شهر ۳۰ خرداد ماه ۹۲ اعلام شده است.
دومی جشنواره تئاتر شهر با موضوعات حقوق و اخلاق شهروندی (مضامین حقوق شهری و شهروندی، هویت و کرامت انسانی و تحکیم نهاد خانواده و فرهنگ همسایه‌گی و آپارتمان نشینی، فرهنگ عفاف و پاک دامنی، مشارکت عمومی در زندگی شهری، تشکل‌های مردمی و گروهی و نقش آن در فرهنگ شهری و پایگاه‌های عمومی و مساجد در جهت حقوق شهروندان و زندگی پرنشاط) و  هویت اسلامی و ایرانی در شهر تهران ( توجه به فضایل اخلاقی و دینی در زندگی شهری، الگوهای اخلاقی و آرمانی و دفاع مقدس و فرهنگ ایثار، آگاهی شهروندان مطابق الگوی آرمان شهر اسلامی و ایرانی، معرفی و تکریم مفاخر و نخبگان ملی و شهری و محلی، مقاومت و بیداری اسلامی در زندگی شهروندان و نقش آن در روحیه ظلم ستیزی و تقویت ارزش‌های اسلامی و انسانی) برگزار می گردد.
جزئیات فراخوان مسابقه طراحی پوستر جشنواره تئاتر شهر در هفته اول اردیبهشت از طریق رسانه ها، پایگاه اینترنتی های خبری و اختصاصی تئاتر و وبلاگ جشنواره به آدرس www.jashnvarehteshahr.blogfa.com منتشر می گردد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.