مسابقه کرامت در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

فروردین ۱۴۰۳

دبیر مسابقه کرامت غرفه امام حسن مجتبی (ع)، آسمان ولایت از برگزاری این مسابقه در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

صادقی در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقه کرامت در غرفه امام حسن مجتبی (ع) آسمان ولایت همزمان با ماه مبارک رمضان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و مصلای تهران برگزار می گردد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: مسابقه کرامت در دو بخش قبل از افطار و بعد از افطار غرفه امام حسن مجتبی (ع) آسمان ولایت در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در حال برگزاری است .

صادقی با اشاره به نحوه ی برگزاری این مسابقه گفت: مراجعه کنندگان بعد از مطالعه کتاب هایی با موضوع شخصیت امام حسن (ع) دلایل صلح امام حسن (ع)، بازدید از نمایشگاه امام حسن مجتبی (ع) در بخش آسمان ولایت می تواند با پاسخگویی به سوالات در مسابقه کرامت شرکت کنند.و

وی ادامه داد: مسابقه در غرفه امام حسن مجتبی (ع) آسمان ولایت در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و مصلای تهران راس ساعت ۲۱ و ۳۰ برگزار می گردد.

صادقی در پایان با اشاره به اقدامات این مسابقه افزود: در آخرین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و اختتامیه این نمایشگاه به قید قرعه به برگزیدگان مسابقه کرامت غرفه امام حسن مجتبی (ع) آسمان ولایت به رسم یاد بود جوایزی اهدا خواهد شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.