مسافران به تهران از خدمات رایگان و تخفیف‌های ویژه برخوردار می شوند

۱فروردین ۱۳،

خدمات ویژه تهران‌کارت برای گردشگران نوروزی؛

مسافران ، گردشگران و شهروندان تهران در طول تعطیلات نوروز امسال می‌توانند با تهیه یک بسته گردشگری ۲۰۰۰تومانی از تخفیف‌های قابل توجه و خدمات رایگان ویژه برخوردار شوند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران   ، مجتبی احمدلو دبیر ستاد گردشگری نوروزی شهر تهران اعلام کرد: گردشگرانی که بسته‌های گردشگری نوروزی تهران را از ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی گردشگری تهیه کنند می‌توانند با استفاده از تهران کارت که در این بسته‌های پیش‌بینی شده‌است از خدمات رایگان و تخفیف‌های ویژه اماکن دیدنی، اقامتی و فرهنگی شهر تهران برخوردار شوند.
مجتبی احمدلو اضافه کرد:سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران امسال برای اولین بار با انتشار یافتن تهران کارت برای مسافران و گردشگران نوروزی شهر تهران این امکان را برای آنها ایجاد کرده‌است که تنها با استفاده از یک کارت ساده از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوند.
احمدلو افزود: دارندگان تهران کارت ضمن امکان استفاده رایگان از خطوط مترو و سامانه اتوبوس تندروی شهری تهران (BRT) می‌توانند با ارائه این کارت در تمام سینماهای تهران فیلم سینمایی حوض نقاشی را با ۲۵ درصد تخفیف در طول تعطیلات نوروز تماشا کنند، از خدمات سفره‌خانه‌های سنتی شهر تهران با ۱۵ درصد تخفیف استفاده کنند. همچنین کلیه اماکن اقامتی، مهمانسراها و هتل‌های تهران به دارندگان تهران کارت ۴۰ درصد تخفیف ویژه برای اقامت در نظر گرفته‌اند.
دبیر ستاد گردشگری نوروزی شهر تهران همچنین گفت: «بازدید از باغ موزه قصر تهران برای دارندگان تهران‌کارت رایگان و بلیت بازدید از باغ موزه دفاع مقدس تهران با ۷۰ درصد تخفیف ارائه خواهد شد.
به گفته احمدلو در هر یک از بسته‌های گردشگری نوروزی تهران ۴ تهران‌کارت پیش‌بینی شده‌است. این بسته‌ها از روز یکم فروردین ماه سال در بیش از ۱۰۰ ایستگاه اطلاع‌رسانی گردشگری نوروزی شهر تهران به مسافران، گردشگران و شهروندان تهران عرضه خواهد شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.