مسافران پرواز ایران‌ایر همچنان سرگردان

مسافران پرواز ۲۶۲ ایران‌ایر تهران به مقصد مشهدمقدس همچنان در انتظار پرواز هستند و این در حالی است که به گفته یکی از مسافران، کارت‌های پرواز مسافران در هواپیمای قبلی جا مانده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، بعد از گذشت حدود ۴ ساعت از بروز نقص فنی در پرواز ۲۶۲ ایران‌ایر از تهران به مقصد مشهد مقدس، مسافران این پرواز همچنان منتظر تعیین تکلیف هستند.

خانعلی، یکی از مسافران این پرواز گفت: یک ساعت بعد از اینکه به همراه هواپیما وارد آشیانه شدیم، ما را به سالن انتظار منتقل کردند و قول دادند که تا ساعت ۱۷: ۳۰ پرواز جایگزین انجام شود اما تاکنون خبری از پرواز نیست.

وی ادامه داد: البته به دنبال اعتراض مسافران مسئولان اعلام کردند که تا دقایقی دیگر همه مسافران سوار بر هواپیمایی دیگر عازم مشهدمقدس می‌شوند اما بعید می‌دانم این پرواز حداقل تا نیم ساعت دیگر انجام شود.

خانعلی گفت: کارت پرواز بیشتر مسافران در هواپیمای قبلی جامانده است و معلوم نیست بر چه اساسی سوار بر هواپیمای جدید خواهیم شد. همچنین اطلاعی از بارهای خود که در هواپیمای قبلی بود نداریم.

پرواز ۲۶۲ ایران‌ایر که قرار بود ساعت ۱۱: ۰۵ دقیقه از فرودگاه مهرآباد عازم مشهد مقدس شود، بعد از حدود ۳ ساعت تأخیر، قبل از خروج از باند پرواز، متوقف شد و به همراه تمام مسافران برای تعمیر و رفع نقص فنی روانه آشیانه شد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.