“مسافری از دور دورا” دوباره iبه شبکه پویا می آید

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

سری دوم انیمیشن ” مسافری از دور دورا” کاری از مرکز پویا نمایی صبا درحال تولید است.

“مریم گودرزی” کارگردان انیمیشن “مسافری از دور دورا” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران ؛ در خصوص این انیمیشن گفت: این انیمیشن در ۲۶قسمت ۱۵ دقیقه ای با تکنیک سه بعدی رایانه ای برای گروه سنی خردسال وکودک در مرکز پویا نمایی صبا تولید شد که دوشنبه ها ساعت ۱۷:۰۰از شبکه پویا iبه روی آنتن می رود.
وی افزود: بدلیل جذابیت گرافیک تلویزیونی، طراحی شخصیت ها iبه عنوان کار ایرانی این انیمیشن مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.
گودرزی اظهار داشت: این انیمیشن طول محورهای مفاهیم اخلاقی و نکات مثبت زندگی برای کودکان می چرخد که با اضافه کردن آیتم هایی از حفظ محیط زیست، مهارت های زیندگی را iبه آنان آموزش می دهد.
وی در خصوص سری دوم این مجموعه اظهار داشت: سری دوم این مجموعه در ۵۲ قسمت ۱۵ دقیقه ای در حال تولید است که تاکنون تولید ۱۳ قسمت آن iبه پایان رسیده است.
وی ادامه داد: سری دوم این مجموعه در ۵۲ قسمت ۱۵دقیقه ای در حال تولید است که تاکنون تولید ۱۳ قسمت آن iبه پایان رسیده است.
وی ادامه داد: سری دوم مجموعه انیمیشن “مسافری از دور دورا”  را “تمنا رستگاری” نوشته ومن iبه همراه “ایمان ایرانی نژاد مقدم” آن را کارگردانی می کنیم.
لازم iبه ذکر است؛ “مسافری از دور دورا” درباره موجودی فضایی iبه نام “منچی” است که از سیاره ای iبه نام دور دورا iبه مزرعه ای خیالی روی کره زمین iبه نام مزرعه آرزوها می آید و دو موجود فضایی دیگر iبه نام های “کاچی و کوچی” در تعقیب او iبه  زمین می آیند و وظیفه آنها این است که اجازه ندهند “منچی”  در مزرعه آرزوها مفاهیم اخلاقی و اجتماعی را یاد بگیرد.
گفتنی است؛ سری اول “مسافری از دور دورا” هرهفته دوشنبه ها ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه پویا iبه روی آنتن می رفت./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.