مساله مهم برای نخبگان کارآفرینی و اشتغال زایی است

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اعضای کانون همبستگی فرزندان شاهد دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سورنا ستاری با رئیس و اعضاء هیات مدیره کانون همبستگی فرزندان شاهد دیدار و دربارهٔ ایده ها و طرح هایی که امکان همکاری در معاونت مطبوع برای آنها فراهم است گفت‌وگو کرد.
رئیس بنیاد ملی نخبگان در این دیدار با بیان اینکه مساله مهم برای نخبگان و استعدادهای برتر کارآفرینی و اشتغال زایی است گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم که نخبگان بتوانند برای جامعه اشتغال زایی و کارآفرینی کنند.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اینکه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آماده همکاری با کانون همبستگی فرزندان شهدا است افزود: این معاونت برای همکاری با هر ایده و طرحی آمادگی دارد و تمام تلاش ما این است که در شرایط برد برد با دیگران به همکاری بپردازیم.
سورنا ستاری با بیان اینکه برای همکاری باید تعاملاتی بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و کانون همبستگی فرزندان شهدا شکل بگیرد گفت: برای تشکیل یک کارگروه مشترک با معاونت، اول باید اصول ابتدایی را تنظیم کنید تا در جلسات آتی به بررسی آن پرداخته و به نتایجی دست یابیم.
خاطر نشان می شود، در این دیدار لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رییس هیات مدیره کانون همبستگی فرزندان شهدا، حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی، آزما مدیر عامل شرکت ذخیره شاهد، اسفندیاری، عامریان و چند تن دیگر از اعضای کانون همبستگی فرزندان شهدا و همچنین کاظمی، اخلاقی و کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور حضور داشتند.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.