«مستر پرزیدنت» مهمان تئا‌تر شهر می‌شود

بنا به اعلام امور ارتباطات رسانه‌ای گروه اجرایی، «مستر پرزیدنت» (با نام قبلی «آقای رییس جمهور») روایتگر داستان یک سرباز آمریکایی از جنگ برگشته است که چیزهای زیادی را در زندگی و جنگ از دست داده و حالا از رئیس جمهور می‌خواهد به مطالباتش پاسخ دهد.
 
علی سلیمانی سرنسری تنها بازیگر این نمایش است و سایر عواملی که در اجرای «مستر پرزیدنت» با رضا صورتی و مصطفی حاجی قاسمی همکاری می‌کنند عبارتند از مدیر تولید و اجرا: امیر مفتخر دریایی‌نژاد، مشاور اطلاع رسانی و ارتباطات: مصطفی محمودی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مجید عبدی، طراح لباس: زهره رحمانی، موسیقی: سپهر جلالوند، طراح پوستر و بروشور: پرناز کریمی، منشی صحنه: نغمه میمندی، عکس: لیلی صدیق، امور تبلیغات: مریم الهامیان، روابط عمومی و امور رسانه‌ای: نساء نیکو، ندا تهرانی و لاله محمودی.

«مستر پرزیدنت» سومین تجربه مشترک کارگردانی رضا صورتی و مصطفی حاجی قاسمی است. این دو پیش از این نمایش‌های: «تکه تاریکی از ماه» (تالار مولوی) و «من رویا‌هایم را در ماه خاک می‌کنم» (تالار استاد سمندریان دانشگاه تهران) را روی صحنه برده‌اند.

پیگیری نمایندگان صنوف سینمایی برای بیمه تکمیلی هنرمندان نتیجه داد
مسئول کمیته بیمه جامعه اصناف سینمایی بیان کرد: «با پیگیری نمایندگان صنوف، با درخواست بیمه تکمیلی جدید هنرمندان سینما موافقت شد و کارت‌های بیمه به زودی صادر می‌شود.»

به گزارش کمیته هماهنگی و اطلاع‌رسانی جامعه اصناف سینمای ایران، آناهید آباد مسئول کمیته بیمه جامعه اصناف سینمایی با بیان این خبر، افزود: «اوایل اردیبهشت ماه نزدیک اسامی سه هزار عضو مجموعه اصناف و افراد تحت تکلف خانه سینما برای صدور کارت بیمه تکمیلی جمع‌‎آوری شد و این اسامی در دو نوبت ۱۱ و ۱۷ اردیبهشت ماه به صندوق حمایت از بیمه هنرمندان تحویل داده شد. پس از پیگیری‌های نمایندگان صنوف با نوشتن نامه به رئیس سازمان سینمایی، جواد شمقدری با این درخواست موافقت کرد و به حسین زندباف برای بررسی اسامی دستور داد.»

وی ادامه داد: «بالاخره هفته گذشته آقای زندباف در‌این‌باره نظر داد، اما رئیس سازمان سینمایی عنوان کرد برای این کار هنوز بودجه کافی نداریم. خوشبختانه آقای شجاعی مدیرعامل صندوق حمایت از هنرمندان اعلام کرد کار صدور کارت بیمه تکمیلی هنرمندان در جریان است و رئیس سازمان سینمایی هم دستور پرداخت سهم بیمه را داده است.»

آباد در پایان اظهار کرد: «با اینکه هنوز کارت بیمه تکمیلی اعضا در اختیار آنان قرار نگرفته، اما اعضای خانه سینما در یک ماه نیم گذشته مشکلات درمانیشان را با حمایت بیمه تکمیلی برطرف کرده‌اند. ضمن تشکر از همکاری رئیس سازمان سینمایی، نمایندگان صنوف و آقای شجاعی، امیدواریم صدور کارت‌های بیمه تکمیلی این همکاری با هنرمندان هرچه زود‌تر انجام شود.»

۵۸۵۸
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.