مستند احمدی نژاد به‌زودی ساخته می‌شود

۲۴خردادماه،

مجید مرادی مستندساز عضو گروه مستند آزاد اعلام کرد به زودی مستندی دربارهٔ احمدی‌نژاد می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم مرادی که در کارنامه خود مستندهای «داستان یک انقلاب» و «عبور از خط آتش» را دارد و در مستندهای « سواحل اشک و زیتون»، «با من پیاده بیا ای دوست» به عنوان دستیار کارگردان حضور داشت سوژه اصلی ساخت این فیلم را برگرفته از مستند تازه بی‌بی‌سی علیه محمود احمدی‌نژاد اعلام کرد.

وی افزود: چندی پیش بی‌بی‌سی مستندی پخش کرد که در آن بر شکاف میان محمود احمدی‌نژاد و مقام معظم رهبری تاکید می‌کرد و می خواست در این مورد سیاه نمایی کند. من می خواهم در این مستند با شواهدی نشان دهم که این تحلیل نادرست است.

کارگردان مستند «داستان یک انقلاب» با اشاره به عدم حمایت هیچ نهادی از ساخت این مستند گفت: این مستند را به تنهایی خواهم ساخت.

مرادی در تحلیل خود از شخصیت محمود احمدی‌نژاد و عملکرد وی در طی دوران ریاست جمهوریش گفت: احمدی‌نژاد شخصی است که با آمدنش معادلات غربی‌ها را بهم ریخت و سبب شد که رسانه‌های غربی با ترس دربارهٔ او حرف می‌زنند اما بعضی عملکردها در سیاست خارجی و داخلی سبب شد به بیراهه‌هایی رود که به او آسیب زد.

وی با ادعای موج ساز بودن احمدی‌نژاد حتی در سیاست داخلی اضافه کرد:در تبلیغات همین انتخابات هم  بعضی کاندیداها درحال موج سواری بر روی موجی می باشند که احمدی‌نژاد به راه انداخت و این مطلب را می گردد در طرح موضوعاتی مانند «یارانه سبز» و «مسکن مهر»  ملاحظه کرد.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.