مستند سازان تا ۵ بهمن آثار خود را ارسال کنند

۲۷ آبان ،

برگزاری دومین دوره فیلم مستند هنرهای تجسمی در جشنواره فجر

دومین دوره فیلم مستند هنرهای تجسمی در پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر برگزار می گردد.

به گزارش تفسیری هنر آنلاین، فراخوان دومین دوره فیلم مستند هنرهای تجسمی که به منظور تکریم و تشویق هنرمندان سینماگر فعال در عرصه هنرهای تجسمی برگزار می گردد، انتشار یافت.

سینماگران و مستند سازان می توانند فیلم های خود را با موضوع هنرهای تجسمی درباره یکی از شاخه های تجسمی (نقاشی، گرافیک، خوشنویسی، نگارگری، عکاسی، کاریکاتور، مجسمه سازی، تصویر گری و سفال و سرامیک ) و فیلموگرافی هنرمندان تجسمی (پرتره) و دیگر مستندهای خود را پیرامون هنرهای تجسمی تا پنجم بهمن ماه به دبیرخانه پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ارسال کنند.

بخش فیلم مستند هنرهای تجسمی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر پنجم تا ۱۰ اسفند ماه سال جاری به دبیری علیرضا قاسم خان برگزار می گردد.

سازمان های دولتی، ‌تهیه کنندگان بخش خصوصی و سینماگران می توانند با تکمیل فرم درخواست شرکت، ارائه یک نسخه کپی فیلم ( DVD )، یک قطعه عکس کارگردان و دو قطعه عکس از صحنه فیلم به دبیرخانه جشنواره در بخش فیلم مستند هنرهای تجسمی شرکت کنند.

برگزیدگان بخش فیلم مستند هنرهای تجسمی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در بخش بهترین فیلم مستند، بهترین کارگردانی فیلم مستند و بهترین تحقیق و پژوهش فیلم مستند معرفی می شوند و از تصویر برداری و تدوین برتر تقدیر خواهد شد.

سینماگران محدودیتی برای ارسال تعداد فیلم مستند به بخش فیلم مستند پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ندارند اما آثار ارسالی نباید در اولین دوره بخش فیلم مستند هنرهای تجسمی که سال گذشته برگزارشد، ارائه شده باشد.

سینماگران و علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند به دبیرخانه پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر واقع در خیابان کارگر شمالی، بالاتر از بلوار کشاورز، کوی شهید صدوقی، شماره۱۷ و یا به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir مراجعه کنند.

پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، سفال و سرامیک، تصویر سازی، مجسمه سازی، پوستر، عکاسی و کاریکاتور و بخش مقالات علمی از ۱۴ بهمن تا ۱۲ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

هنرمندان برای شرکت در پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر می توانند آثار خود را تا ۱۵ آذرماه سال جاری از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir ارسال کنند.

پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به دبیرکلی سیدعباس میرهاشمی از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر در تهران و استانها برگزار خواهد شد.

پایان پیام/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.