مسدود شدن حساب بانکی یک شرکت خودروسازی/تشکیل ۴ کمیته مبارزه با احتکار

۲۱ آبان ،

مسدود شدن حساب بانکی یک شرکت خودروسازی/تشکیل ۴ کمیته مبارزه با احتکار

مسدود شدن حساب بانکی یک شرکت خودروسازی/تشکیل 4 کمیته مبارزه با احتکار

معاون تعزیرات تهران اعلام کرد: یکی از شرکتهای بزرگ خودروسازی کشور در پی گران فروشی و احتکار جریمه نقدی شده که به سبب نپرداختن جریمه در مرحله اول حساب بانکی آنها مسدود شده است.

به گزارش تفسیری راسخون به نقل از مهر، بزرگمهر صادقی نیچ کوهی اعلام کرد: به مناسبت برگزاری نمایشگاه عطر سیب (عرضه و فروش تجهیزات و لوازم عزاداری) در بوستان ولایت یک شعبه سیار تعزیرات در این نمایشگاه مستقر شده است.

۳۰ پرونده گران فروشی و احتکار در ۵ روز

وی افزود: در هفته گذشته ۲۰۰ مورد گشت مشترک با همکاری بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت و علوم پزشکی تهران در سطح پایتخت انجام شد که در این گشتها ۳۰ واحد صنفی به سبب گران فروشی در مجموع ۱۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی شدند.

کشف چهار احتکار بزرگ روغن و برنج در تهران

معاون تعزیرات تهران از کشف چهار مورد احتکار بزرگ در تهران خبر داد و افزود: یک مورد مربوط به احتکار ۱۶ تن روغن نباتی در ورامین بود که پرونده در حال بررسی است و در موراد دیگر چند محتکر بزرگ برنج در بازار شناسایی و به جزای نقدی ۲۰۰ میلیون تومان محکوم شدند.

حساب شرکت بزرگ خودروسازی مسدود شد

صادقی نیچ کوهی اظهار داشت: در یکی از پرونده های بزرگ، حساب یکی از خودروسازهای مطرح کشور به سبب جریمه میلیاردی به اتهام گران فروشی و احتکار و نپرداختن مبلغ جریمه حسابهای بانکی اش مسدود شده که در مرحله بعدی اقدم به پلمپ این کارخانه می کنیم.

وی گفت: ممنوع المعامله شدن محصولات این خوردو سازی هم در دستور کار تعزیرات قرار دارد.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / آسیب ها و مشکلات
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.