مسلمانان با عزمی راسخ در برابر توطئه دشمنان بایستند

آیت الله سید محمد واعظ موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: یک بار دیگر دست شیطان از آستین رژیم استکباری آمریکا بیرون آمده و کار احمقانه توهین به مقدسات الهی و ادیانی توسط آمریکا انجام شد.

وی گفت: افرادی که چنین اعمال شنیعی را انجام می دهند نمی توانند نیتی خوب و خیرخواهانه داشته باشند و با انگیزه ایجاد اختلاف میان جوامع متدین چنین جنایاتی انجام می دهند.

ملت های مختلف در برابر چنین اعمال زشتی عکس العمل نشان می دهند

نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان آذربایجان شرقی ادامه داد: با توجه به چهره شوم و پلیدی که از نظام استکبار وجود دارد ملت های مختلف در نقاط مختلف دنیا به طور منجسم در برابر چنین اعمال زشت و وقیحی عکس العمل نشان می‌دهند.

وی بیان کرد: یک بار دیگر درس فراموش نشدنی سردمداران رژیم آمریکا که با در اختیار داشتن رسانه های مختلف و استفاده از فیلم های هالیوودی و امکانات صهیونیست در کوبیدن اعتقادات معنوی ملت ها استفاده می کنند، داده شد.

آیت الله واعظ موسوی گفت: در سالیان اخیر بارها و بارها نظام استکباری خود را در برابر عزم راسخ ملت ملت ها قرار داده و هر بار با روسیاهی از عرصه مقابله با ملت های متدین بیرون آمده است.

عکس العمل مسلمان به این عمل ابلهانه آمریکا

وی ادامه داد: این بار نیز همه پیروان ادیان توحیدی به خصوص مسلمانان هر جا که متوجه این عمل ابلهانه شده اند عکس العمل نشان داده اند و در روزهای آتی نیز شاهد انگیزه های حساب شده تر از سوی مسلمانان در این زمینه هستیم.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: امیدواریم این توهین وقیحانه انجام گرفته توسط آمریکا سبب انسجام و اتحاد بیشتر پیروان ادیان الهی شود تا بتوانند با عزمی راسخ در برابر توطئه های صهیونیست ها که تغذیه کننده بسیاری از فعالیت های باطل آمریکایی هستند بایستند.

مسلمانان به بررسی نحوه مقابله با فرهنگ پوشالی آمریکا و صهیونیست برخیزند

وی گفت: امیدواریم که تفضل الهی شامل حال ملت های معتقد شود تا بتوانند طومار استکبار جهانی را بر هم پیچیده و با الهام گرفتن از رهبران دینی و آموزه های ادیان الهی به بررسی نحوه مقابله با فرهنگ پوشالی آمریکا و صهیونیست برخیزند و تحت لوای ولایت به پیروزی نهایی نزدیک شوند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.