مسلمانان در رابطه با تخریب آثار اسلامی سکوت خود را بشکنند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

مدیرکل حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی گفت: مسلمانان در رابطه تخریب آثار اسلامی در مکه و مدینه سکوت خود را بشکنند.

حجت‌الاسلام محمد جواد قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی، افزود: مسلمانان جهان در رابطه با هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)، عملکرد قاطع و دندان شکنانه‌ای داشته‌اند، ولی متاسفانه در رابطه با تخریب آثار ارزشمند اسلامی توسط آل سعود در مکه و مدینه سکوت اختیار نموده‌اند.

وی با بیان این‌که «سکوت مسلمانان در این زمینه، شهامت و شجاعت خاصی در این زمینه به آل سعود داده است» اظهار نمود: از همان آغاز به کار رژیم ظالم آل سعود، وهابیون بسیاری از آثار ارزشمند اسلامی را تخریب و به جای آن برج‌های آسمان خراش احداث نموده‌اند، که آخرین گزارش تفسیری‌ها نیز حاکی از آن است که خانه یکی از همسران پیامبر اعظم اسلام تخریب و به جای آن سرویس بهداشتی عمومی احداث شده است.

امام جمعه میاندوآب، تصریح نمود: رژیم آل سعود اعلام نموده که پروژه‌ای برای تخریب خانه متولد شده پیامبر اکرم(ص) و تبدیل آن به مرکز خرید در دست دارد؛ در این زمینه همهی مسلمانان وظیفه دارند سکوت خود را شکسته و به مقابله با این ظالمان بپردازند.

وی با بیان این‌که «رژیم آل سعود با سیاست‌های ضد دینی خود آثار ارزشمند اسلامی را به نام توسعه و خدمت رسانی به حجاج از بین می‌برد» گفت: همهی مسلمانان جهان بدانند رژیم آل سعود و فرقه ضد بشری وهابیت، هیچ ارتباطی با اسلام ناب محمدی ندارند، بلکه دست نشانده‌های انگلیس و استکبار جهانی و عاملی برای تفرقه‌افکنی بین مسلمانان می باشند.

قهرمانی با تاکید بر این‌که «رسانه‌های اسلامی موضع‌گیری مناسبی در رابطه با تخریب آثار اسلامی در مکه و مدینه ندارند» اذعان نمود: رسانه داخلی در رابطه هتک حرمت به پیامبر اعظم اسلام عملکرد تحسین برانگیزی داشته‌اند، ولی باید اعتراف کنیم در رابطه با تخریب این آثار توسط وهابیت عملکرد قابل قبولی نداشته‌اند.

وی با تاکید بر این‌که «تخریب آثار اسلامی، خیانت به اسلام ناب محمدی است» ادامه داد: رسانه‌ها با تهیه گزارش تفسیری‌هایی در این زمینه افکار عمومی را روشن سازی نمایند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.