مسلمان تمام عکس‌های پرسپولیسی خود را حذف کرد

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2014/12/2a917e2590593bfb2d857d7701e11248.jpg
فوتبال ایران > لیگ برتر – محسن مسلمان هافبک ذوب‌آهن که تا همین چند روز پیش در صفحات اجتماعی برای استقلالی‌ها کری می‌خواند، پس از توافق با این تیم، ناگهان تمام عکس‌های پرسپولیسی خود را حذف کرد!

مسلمان نیم‌فصل دوم سال گذشته به صورت قرضی از ذوب‌آهن به پرسپولیس رفت. هم‌نشینی با بازیکنانی چون بنگر و پیام صادقیان باعث شد تا او بارها برای استقلالی‌ها کری بخواند و حتی عدد ۶ را نشان دهد. او فصل گذشته پس از یک دوره مصدومیت و بازگشت به تمرین، با نشان دادن عدد ۶ سوژه عکاس‌ها شد. جالب اینجاست که مسلمان همین عکس را در صفحه اینستاگرامش قرار داد تا حرص استقلالی‌ها را دربیاورد.

او در پایان فصل قبل و پس از بازی با استقلال اهواز و نایب‌قهرمانی پرسپولیس، در مسیر بازگشت به تهران، در هواپیما کنار دیگر بازیکنان تیمش برای استقلالی‌ها کری خواند و باز هم این عکس را در صفحه‌‌اش قرار داد. راه دور نرویم، این بازیکن پس از دربی اخیر و برد پرسپولیس با ذوق‌زدگی تمام یک عکس و متن منتشر کرد که در آن نوشته بود دم پرسپولیسی‌ها گرم و… صادقیان در روزهای اخیر پس از شایعه حضـــــورش در پرسپولیس، ابتدا عکـــس‌هـــای شخصی‌‌اش را پاک کـــرد و تنــها عکــــس‌هــای پرسپولیسش را نگه داشت اما دیروز پس از آنکه مشخص شد همراه با ذوب‌آهن، با آبی‌ها توافق کرده و قرار است در ادامه پیراهن این تیم را بر تن کند، سریعاً عکس‌های پرسپولیسی خود را هم حذف کرد.
آخرین خبر: تنها شرط ذوب‌آهن برای واگذاری محسن مسلمان این است که آندو را از استقلال بگیرند. دیشب مذاکرات به بن‌بست خورد و سعید آذری با اعلام این شرط به اصفهان برگشت.

تبریک کریمی به مسلمان محسن خوش اومدی…
‌ اگرچه مدیرعامل ذوب‌آهن عصر دیروز اعلام کرد هنوز با باشگاه استقلال در خصوص یعقوب کریمی به توافق نهایی نرسیده‌ایم و اگر این تیم مسلمان را می‌خواهد باید بازیکن مورد نظر یحیی‌ گل‌محمدی را به اصفهانی‌ها بدهد اما یعقوب کریمی به عنوان همبازی مسلمان در تیم امید، اولین نفری است که استقلالی‌ شدن این بازیکن را تبریک می‌گوید. او دیروز در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکس دونفره نوشت: محسن خوش اومدی…

مسلمان قطعاً به استقلال می‌رود
یحیی در قبال مسلمان آندو را خواست

یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب‌آهن در قبال در اختیار قرار دادن محسن مسلمان و انتقال این بازیکن به استقلال به مدیر عامل تیمش گفت خواهان جذب آندو تیموریان از استقلال است. گل‌محمدی با تأیید این موضوع به خبرورزشی گفت: «چنانچه دو باشگاه سر این دو بازیکن با یکدیگر به توافق برسند آندو به ذوب‌آهن می‌آید و مسلمان به استقلال خواهد رفت.» گل‌محمدی در ادامه تأکید کرد: «چنانچه آندو به ذوب‌آهن نیاید به احتمال فراوان باشگاه ما از استقلال بابت انتقال محسن مسلمان پولی را دریافت خواهد کرد، چون تقریباً انتقال مسلمان به استقلال قطعی است.»

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. فاطمه چشم آبی:

    اگه پرسپولیسیه نیارنش .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.