مسن‌ترین و موفق‌ترین انسان‌های دنیا! / عکس

قدیمی‌ترین چترباز جهان با ۹۷ سال سن

امروزه بسیاری از افرادی که پا به سن می‌گذارند احساس ناامیدی و فرسودگی می‌کنند و احساس می‌کنند ساده‌ترین کار‌ها نیز از عهده انجام دادنشان برنمی آیند.
اما در اینجا می‌توانید تصاویری از پیر‌ترین و حرفه‌ای‌ترین انسان‌ها را با وجود سن زیادشان ببینید.

۱- قدیمی‌ترین زن تاریخ با ۱۳۰ سال سن

مقامات جمهوری شوروی ادعا می‌کنند در کوهستان های شوروی زنی کشاورز زندگی می‌کنند که با وجود سن زیادش اما هنوز به کار و تلاش ادامه می‌دهد و دست از کار بر نمی‌دارد. او در مزرعه‌ای در کوهستان مشغول کشت چای و ذرت است و به گفته خودش تا زمانی که زنده است دست از کار و تلاش بر نمی‌دارد.

قدیمی‌ترین زن تاریخ با ۱۳۰ سال سن

۲ – پیر‌ترین دکتر دنیا با ۱۰۰ سال سن

والتر واتسون دکتری حرفه‌ای با ۱۰۰ سال سن است که تا به حال بیش از ۱۸۰۰۰ جراحی انجام داده است و علاقه زیاد او به شغلش و علم پزشکی باعث شده است او روز به روز بیشتر احساس امید به زندگی و پیشرفت در شغلش داشته باشد.

پیر‌ترین دکتر دنیا با ۱۰۰ سال سن

۳ – قدیمی‌ترین چترباز جهان با ۹۷ سال سن

قدیمی‌ترین چترباز جهان با ۹۷ سال سن

۴ – پیر‌ترین کارگر مک دونالد با ۸۵ سال سن

این مرد تاکسی دار بازنشسته‌ای است که سال‌ها در مک دونالد مشعول به کار است و به عنوان عضو فعال شناخته شده است. او با روی خوش به مشتریان خوش آمد می‌گوید و میز و صندلی‌ها را دستمال می‌کشد و حداقل روری ۶ ساعت علاوه بر شیفت‌های اضافی در مک دونالد مشغول به کار است.

پیر‌ترین کارگر مک دونالد با ۸۵ سال سن

۵- پیر‌ترین دانش آموز دنیا با ۱۰۲ سال سن

این پیر زن چینی از سن ۱۳ سالگی در یک کارخانه ریسندگی مشغول کار بوده است و با وجود علاقه زیادش به علم و تحصیل هرگز شانس درس خواندن را نداشته است اما اکنون در سن ۱۰۲ سالگی با شور و ذوق فراوان در یکی از دبستان‌های شهر چین مشغول به تحصیل است.

پیر‌ترین دانش آموز دنیا با ۱۰۲ سال سن

۶ – پیر‌ترین پینگ پنگ باز حرفه‌ای با ۹۹ سال سن

یک قهرمان جدید ورزشی بین المللی با ۹۹ سال سن در حرفه پینگ پنگ تاکنون مدال‌های زیادی را از آن خود کرده است و امید زیادی برای موفقیت در مسابقات بین المللی دارد.

پیر‌ترین پینگ پنگ باز حرفه‌ای با ۹۹ سال سن

۷- پیرتریین مجرد دنیا

این پیر زن با ۱۰۵ سال سن تا به حال ازدواج نکرده است و تمام عمرش را صرف بهترین دوستانش کرده است. او پیرزنی شاد با روحیه‌ای مثبت است که بسیار امید به زندگی کردن دارد.

پیرتریین مجرد دنیا

مطالب مرتبط:

  1. کوتوله ترین خلبان دنیا + عکس
  2. عجیب ترین و جالب ترین همسفر دنیا + عکس
  3. قوی‌ترین های دنیا +عکس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.