مسیر بزرگراه امام رضا(ع) در منطقه ۱۵ ساماندهی می شود

یکشنبه ۲۸ خرداد – ۱۱:۲۰:۲۶ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد : ساماندهی ورودی شرق تهران و مسیر بزرگراه امام رضا (ع) در منطقه ۱۵ در دستور کار سالجاری است و انشاء اله با تشکیل کمیته ویژه ای از حوزه های مختلف و طی یک حرکت جهادی ،‌ظرف چند ماه آینده وضعیت این مسیر از نظر زیباسازی ، ساماندهی ،‌فضای سبز و المانهای شهری متحول می شود .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، عبدالهی با حضور در جلسه نظارت دوره ای بر عملکرد معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه با اشاره به اهمیت مساله نگهداشت شهر افزود: با اقداماتی که در زمینه طراحی مخازن زباله تر و خشک به دو رنگ مشخص ویژه منازل و معابر انجام شده است و با توجه به شروع این عملیات از مناطق جنوب شهر، در سالجاری شاهد یک دگرگونی و تحول در منطقه ۱۵ در همه موضوعات امور شهری و به ویژه نگهداشت خواهیم بود .
بنابراین گزارش ، در این جلسه همچنین مدیران عامل سازمان ها ، ادارات کل ، شرکتها و کارشناسان حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران پس از بازدید به بیان نقطه نظرات در خصوص مسایل مرتبط با حوزه خود نظیر مساعدت جهت اجرای پل مکانیزه در منطقه ، ‌راه اندازی میادین میوه و تره بار،‌تعامل ستاد محیط زیست و منطقه در خصوص مبارزه با جانوران مضرو موش ،‌رفع معضل سدمعبر و نقاط آبگیر منطقه ،‌توجه ویژه به ساماندهی صنایع و مشاغل آلاینده ،‌طراحی جهت اجرای فضای سبز و زیباسازی در حاشیه بزرگراههای امام علی و نجفی رستگار (دولت آباد) ،‌تکمیل و راه اندازی ایستگاههای آتش نشانی دردست اجرا و …. پرداختند .
این گزارش حاکی است ،‌مدیران حاضر همچنین از عملکرد مطلوب اداره محیط زیست ،‌اداره فضای سبز و اعتبارات منطقه ،‌توسعه پایه های سولار و انرژی خورشیدی در سطح محدوده ، رعایت کردن شاخص مسقف کردن مخازن نگهداری شن ،‌ماسه و نمک در زمستان ،‌اجرای طرح لوله گذاری در ناحیه ۵ ،‌روند رو به بهبود وضعیت سد معبر با نظارت مستمر و … تقدیر نمودند .
شایان ذکر است ،‌مهندس صفوی شهردار منطقه نیز در این جلسه ضمن تشریح وضعیت منطقه ،‌فعالیت های شاخص و خواسته ها و انتظارات منطقه، اظهار امیدواری کرد با حمایت ها و پشتیبانی حوزه ستادی و تلاش منطقه ضمن ارتقاء خدمات ارائه شده و بهبود وضعیت منطقه، موجبات رضایتمندی و رفاه شهروندان فراهم شود .

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۷۱۱۲۰۲۶۵۱۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.