مسی: در اروپا فقط در بارسلونا بازی می‌کنم

۱۹ام بهمن ،

لیونل مسی پس از تمدید قراردادش با بارسلونا تا سال ۲۰۱۸ گفت : همیشه گفته‌ام در بارسلونا بسیار خوشحال هستم. البته از الان نمی‌توانم ۳۱ سالگی خودم را در بارسلونا تصور کنم، بلکه می‌خواهم از هر روزم در بارسلونا لذت ببرم. پنج شنبه که قراردادم را با بارسلونا تمدید کردم برای من روز بزرگی بود.

به گزارش ایسنا،مهاجم آرژانتینی بارسلونا همچنین تاکید کرد دوست دارد فوتبالش را در اروپا در بارسلونا به پایان برساند، اما امکان این هست که در آرژانتین از فوتبال خداحافظی کند. مسی دربارهٔ‌ی این مساله گفت : در فوتبال اروپا در باشگاهی غیر از بارسلونا بازی نخواهم کرد. بارسلونا آخرین تیم من در فوتبال اروپا خواهد بود. اما امکان بازگشت به لیگ کشورم را رد نمی کنم دوست دارم در سال های پایانی دوران بازیگری ام در لیگ کشورم بازی کنم.

به این ترتیب پس از ژاوی هرناندز و کارلس پویول ، لیونل مسی سومین بازیکن بارسلونا است که قراردادش را با این باشگاه تمدید می کند.

لیونل مسی در ۱۳ سالگی از روزاریو سنترال به بارسلونا پیوست و در آکادمی این باشگاه مشغول به بازی شد. او بارها اعلام کرده است که دوست دارد روزی در تیم روزاریو بازی کند و در این تیم کفش هایش را بیاویزد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.