مسکن ویژه تهران رضایت مردم را تامین نمی کند

چکیده: عضو کمیسیون عمران مجلس درباره مسکن ویژه تهران و معایب و مزیت‌های آن گفت: به مسکن ویژه تهران خوشبین نیستم و فکر نمی کنم که رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.

 به گزارش ارانیکو به نقل از خبرگزاری خانه ملت احمد جباری افزود: مسکن ویژه تهران اگر درتهران بود نقش مهمی درکاهش قیمت ها ایفا می کرد اما درحاشیه تهران آن هم جایی که زیرساختها آماده نیست تاثیری درشکستن قیمتها و رضایتمندی متقاضیان مسکن ندارد.

نماینده مردم بندر لنگه وبستک و پارسیان درمجلس شورای اسلامی بابیان اینکه طرح مسکن ویژه تهران مبهم است و وزارت مسکن و شهرسازی درباره جزییات این طرح باید به کمیسیون عمران توضیح دهد گفت: با توجه به اینکه زیرساخت مسکن مهر درپرند و پردیس هنوز کامل نیست چطور می خواهند درجای دیگر مسکن بسازند؟

وی همچنین درباره وضع مالیات بر خانه های خالی و تاثیر آن بر قیمت مسکن اظهار داشت: فکر نمی کنم اخذ مالیات از خانه های خالی تاثیر چندانی درکاهش تقاضا و قیمت مسکن داشته باشد.

جباری با طرح این سوال که شاخص شناسایی خانه های خالی چیست؟ تصریح کرد: شناسایی خانه های خالی به راحتی ممکن نیست و فکر نمی کنم شناسایی آنها از طریق شاخص مصرف آب و برق هم درست باشد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس درباره نقش مسکن مهر درکاهش تقاضا و قیمت مسکن افزود: مسکن مهر دست دلالان را در بازار مسکن کوتاه کرد وتاثیر خوبی درکاهش تقاضا و قیمت مسکن داشت.

نماینده مردم بندر لنگه وبستک و پارسیان درمجلس اظهارداشت: قیمت زمین و مسکن پیش از ساخت مسکن مهر به صورت کاذب افزایش داشت اما با ساخت مسکن مهر قیمتها شکسته شد و حباب قیمت مسکن از بین رفت.

این عضو کمیسیون عمران مجلس درباره مسکن ویژه تهران و معایب و مزایای آن گفت: به مسکن ویژه تهران خوشبین نیستم و فکر نمی کنم با توجه به آماده نبودن زیرساختها درنهایت به رضایت مندی مردم منجر شود.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.