مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی ایمن سازی شد

۳ م دیماه ،

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه ۴ از ایمن سازی و نصب تابلوهای اخطار دهنده و سرعتکاه در بزرگراه شهید صیاد شیرازی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه ۴ سید عبدالقادر میرزایی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با بیان این خبر گفت: به منظور کاهش تصادفات در بزرگراه ها که عمدتا ناشی از سرعت غیر مجاز وسایل نقلیه می باشد، تابلوهای محدودیت سرعت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی نصب شد. 
وی افزود: در ادامه اجرای این طرح بهسازی و نصب گاردریل های این بزرگراه حدفاصل بزرگراه رسالت تا بزرگراه شهید بابایی نیز در دستور کار قرار گرفته است.  
معاون شهردار منطقه ۴  در ادامه از احداث ایستگاه تاکسی در مسیر شرق به غرب خیابان شهید ناهیدی و ضلع غربی فرهنگسرای اشراق خبر داد و گفت: به منظور اجرای طرح یکپارچه سازی سیستم حمل و نقل عمومی و طراحی خطوط محلی، احداث پهلوگاه وسایل حمل ونقل عمومی (تاکسی) در پر رفت و آمد ترین ایستگاه مترو منطقه ۴ احداث شد. 
میرزایی در ادامه با اشاره به کاهش مشکلات ترافیکی خیابان جشنواره و روانسازی ترافیکی محدوده فرهنگسرای اشراق گفت: در راستای روانسازی ترافیکی و کاهش تصادفات در شبکه و افزایش ضریب ایمنی تردد در سطح منطقه، این معاونت مبادرت به اجرای طرح اصلاح هندسی و احداث چپگرد در میدان والفجر و احداث راستگرد در میدان جشنواره کرد. 
گفتنی است این عملیات در حال حاضر در حال اجرا است و با بهره برداری از آن، شاهد ترافیک روانی در ساعات پیک خواهیم بود.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.