مسی و رونالدو در صدر گلزنان لالیگا

در ادامه دیدارهای هفته سی وهفتم رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های اسپانیا، لالیگا، لیونل مسی مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا با درخشش در دیدار تیمش مقابل اسپانیول و چهار گلی که در این دیدار به ثمر رساند با پنجاه گل در صدر برترین گلزنان این جام قرار گرفت.

پس از مسی،کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید، با چهل و پنج گل زده در جایگاه دوم قرار دارد. فالکائو از اتلتیکو مادرید نیز با بیست و سه گل زده در جایگاه بعدی است. هیگواین از رئال مادرید نیز با بیست و دو گل زده در جایگاه چهارم قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، کریم بنزما از رئال مادرید نیز تاکنون بیست گل در رقابت های فصل جاری لالیگا به ثمر رسانده است. لورنته از اتلتیک بیلبائو و سولدادو از والنسیا نیز با هفده گل زده در جایگاه بعدی برترین گلزنان این رقابت ها قرار دارند.

کونه از لوانته و میچو از رایووالکانو با پانزده گل زده در رده هفتم برترین گلزنان لالیگا هستند. روبن کاسترو از رئال بتیس نیز بازیکن چهارده گله این رقابت هاست.نگردو از سویا نیز سیزده گل در رقابت های این فصل لالیگا به ثمر رسانده است.

میکو از ختافه و ولا از رئال سوسیه داد دوازده گل در رقابت های این فصل لالیگا به ثمر رسانده اند. سانچز از بارسلونا نیز بازیکن یازده گله این رقابت هاست.

اگیرتکس از رئال سوسیداد،دیه گو کوستا از رایووالکانو، یوناس از والنسیا، ژاوی از بارسلونا، مانو از سویا، رائول گارسیا از اوساسونا و روندون از مالاگا نیز هر یک، ده گل در رقابت های این فصل لالیگا به ثمر رسانده اند.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۷۲ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , تعداد گل های مسی در لالیگا, جدول گلزنان لالیگا, جدول گلزنان لیگ اسپانیا, گلزنان برتر لالیگا, گلزنان لالیگا

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.