مس سونگون لیگ برتر فوتسال را با برد پرگل آغاز کرد

تیم فوتسال مس سونگون توانست با نتیجه ۶ بر ۲ حریف مازندرانی‌اش را شکست دهد.

مس سونگون لیگ برتر فوتسال را با برد پرگل آغاز کرد

به گزارش ممتاز نیوز، هفته نخست لیگ برتر فوتسال با ۵ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی، زندی بتن کلاردشت با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب مهمانش، مس سونگون شد. محمدرضا کرد و علی اسماعیلی برای میزبان گلزنی کردند  و محمدرضا سنگ سفیدی(۲بار)، حمزه کدخدایی، مهدی جاوید(۲ بار) و محمد طاهری گلزنان مس بودند.

تیم تازه لیگ برتری شده گهر زمین سیرجان با نتیجه ۳ بر یک چیپس کامل مشهد را شکست داد. محمد امین شجاعی‌فر، مجید حاجی‌بنده و بهروز اسدی گلزنان میزبان بودند و تک گل چیپس کامل را هم مانی قانع به ثمر رساند.

کراپ الوند در دیداری جنجالی، ۳ بر یک قند کاترین آمل را شکست داد. علیرضا جوان، علی اکرمی و شهاب طالبی برای کراپ گلزنی کردند و مهدی دهقان‌نژاد زننده گل قند کاترین بود. تیم آملی به قضاوت داور این دیدار اعتراض داشت و حتی بعد از بازی نیز از آن شکایت کرد.

سن‌ایچ ساوه در دیداری. پرگل، ۵ بر یک مقاومت البرز را برد تا در رده سوم قرار بگیرد. روح‌الله ایثاری (۲ بار)، بشری دوست و رضا سپندار برای سن‌ایچ گل زدند و بهادیوند تنها گل مقاومت را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

فردوس قم نیز با تساوی یک بر یک برابر صنایع پشتیبان هرمزگان متوقف شد. محمد رحمتی برای نماینده قم گلزنی کرد و هاشم فرج‌زاده به اشتباه تنها گل صنایع را به ثمر رساند.

در جدول گیتی‌پسند و مس کرمان با ۳ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.