مشاجره رویانیان و فتح الله زاده بر سر پول ، مجلس ، نکونام ، انصاری فرد ، صدرا و استقلالی بودن رئیس جمهور در برنامه ۹۰

به گزارش خبرآنلاین ؛ در بخش انتهایی تک برنامه ۹۰ سال جدید و درحالی که فقط ۲ ساعت تا زمان اذان صبح مانده بود ، مدیران دو تیم محبوب پایتخت درحالی که هر دو از صداقت و راستگویی سخن می گفتند ، ابتدا تک به تک و سپس با هم روی خط برنامه ۹۰ آمدند و تا توانستند به هم اتهام زدند. قصه از ابتدای برنامه شروع شد کهرویانیان روی خط آمد و به قصه ماشین های آنچنانی پاسخگفت و از کسانی نالید که اختیار دهان شان را ندارندو دقایقی بعد نوبت به فتح الله زاده رسید تا روی خط برنامه بگوید رویانیان برای پست های دولتی اش صاحب قدرت شده و می تواند از اقتدار این پست ها برای جذب سرمایه استفاده کند.

بعد از این دو ، نوبت به قلعه نویی شد که روی خط بیاید او از عادل خواست تا مدیران دو تیم را با هم درگیر نکند. اما این پایان قصه نبود و رویانیان روی خط برگشت تا جواب فتح الله زاده را بدهد ، رویانیان با ناراحتی فتح الله زاده را مورد خطاب قرار داد و گفت:« این دروغ است که می گویند من ۲۰ میلیارد خرج خرید بازیکن کردم. من فقط ۴٫۵ میلیارد از دولت پول گرفتم . این پول از سهم استقلال کمتر است و من رفتم از مجلس بودجه مصوب ۱۲ میلیاردی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس گرفتم…»

بلافاصله نوبت به فتح الله زاده رسید که روی خط برگردد:« ایشان دم سحر مرا متهم به دروغگویی می کند. مگر من گفتم ۲۰ میلیارد برای بازیکن خریدن خرج کردی؟ من گفتم کل هزینه اش ۲۰ میلیارد است. بعد هم من گفتم شما سمت های دولتی ات برایت شرایط جذب اسپانسر را فراهم می کند. همین شرکت صدرا که خودتان یا اخوی محترم تان در آن نقش دارید ، چطور به شما پول می دهد؟ این یک شرکت وابسته به دولت است دیگر»

حرف های تند مدیر استقلال سبب شد تا همان جا رویانیان روی خط بیاید و مناظره این دو همزمان شود؛« اقای فتح الله زاده ، اخوی من آقا رضا در مجلس فعالیت دارد و من هیچ ارتباطی با شرکت صدرا ندارم. خود شما رابطه تان با بازار مبل په است؟»

و فتح الله زاده که در این نوع دعواها تبحر پیدا کرده به سبک بگم؟ بگم؟ شروع کرده بود به میدان داری:« شما در صدرا هیچ مسئولیتی نداری؟ هیچ ارتباطی ندارید؟ می خواهید من در این باره برای مردم بگویم؟ می گویی رفتی ۱۲ میلیارد بودجه در مجلس مصوب کردی؟ اولا مگر تنها رفتی؟ شما سرداری ، من هیچ چیز نیستم اما بدون هیچ مقامی من هم در جلسه نشیتم و کسی هم بیرونم نکرد. ۱۲ میلیارد هم نیست آن بودجه ، ۶ میلیارد است. »

این دو در حرف های شان پای انصاری فرد ، نکونام و بیت المال و مجلس را بارها وسط کشیدند و حتی رویانیان گفت:« من با آقای احمدی نژاد حرف زدم گفتم استقلال در بحران مالی است ، دست فتح الله زاده را بگیر آخر احساس می کنم رئیس جمهور استقلالی است!»

و درحالی که عادل تقریبا بال بال می زد که این مشاجره روی آنتن را کنترل کند ، ناگهان قصه عوض شد و رویانیان گفت:« واقعا اگر جای من بودید و پرسپولیس سال قبل این طور نتیجه می گرفت ، نمی رفتی تیمت را خوب ببندی؟» و فتح الله زاده هم در جواب گفت:« من از طرف همه مردم برای تلاشی که کردید تا پرسپولیس خوبی ببندی از شما تشکر می کنم و …»

و به قول فردوسی پور:« من عاشق این سریال آینه بودم که بچگی های مان پخش می شد. این قصه هم آخرش مثل سریال های آینه یک دفعه به خیر و خوشی تمام شد! با پیام اخلاقی ، همین طوری یکدفعه!»

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.