مشارکت همراه اول در ایجاد همبانک سینا

‘همبانک سینا’ با مشارکت اپراتور همراه اول در بانک سینا راه اندازی می شود.
به گزارش روابط عمومی بانک سینا، این خدمت جدید از روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه و همزمان با عید مبعث به مشتریان بانک سینا عرضه می شود.
اولین محصول مشترک بانک سینا با اپراتور همراه اول در جلسه ای مشترک با حضور ‘عبدالناصر همتی’ مدیرعامل بانک سینا،’وحید صدوقی’ مدیرعامل اپراتور همراه اول، ‘حمیدرضا نیکوفر’ قائم مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران،’ ولی الله فاطمی’ مدیرعامل شرکت خدمات نرم افزاری توسن و جمعی از مدیران و مسئولان بانک سینا، همراه اول، جیرینگ و توسن عملیاتی شد.
در این جلسه صدوقی مدیرعامل اپراتور همراه اول، توسعه خدمات نوین و پیشرفته از طریق همراه اول را ضرورت جامعه امروز دانست و همتی مدیرعامل بانک سینا، دستیابی به این خدمت جدید را تحقق بخشی از ماموریت بانک سینا در تامین نیازهای بانکی جامعه امروز معرفی کرد.
بنا به همین گزارش، بانک سینا با مشارکت همراه اول؛ همبانک سینا که بانکداری همراه مبتنی بر بستر USSD است را عملیاتی و راه اندازی کرد.
‘همبانک سینا’ بدون نیاز به نصب هرگونه نرم افزار بر روی تمامی گوشی های تلفن همراه و فقط با گرفتن کد # ۷۲۷ * قابل استفاده می باشد.
از این پس مشتریان بانک سینا می توانند با استفاده از ‘همبانک سینا’ در هر زمان و مکان، حتی در خارج از ایران بدون هزینه رومینگ از خدمات انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ، دسترسی به اطلاعات حساب ها، مانده گیری، عملیات بین بانکی ساتنا و پایا، پرداخت اقساط تسهیلات و مدیریت چک و بسیاری خدمات بانکی دیگر بهره مند شوند.
از مزایای ‘همبانک سینا’ می توان به امنیت، سرعت، دقت و سادگی در استفاده و پوشش تمامی گوشی ها تلفن همراه بدون نیاز به نصب هر گونه نرم افزار در هر جا و مکان اشاره کرد.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.