مشت زنانمان در قرعه سنگینی قرار گرفتند

همایون اردلان گفت: مشت زنان المپیکی کشورمان در سی امین دوره بازیهای المپیک ۲۰۱۲ لندن در قرعه بسیار سنگین و دشواری قرار گرفتند و مبارزات سختی را بر روی رینگ خواهد داشت.

همایون اردلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، بیان داشت : با توجه به قرعه کشی که شب گذشته جمعه ۱۶ مرداد ماه از سوی مسئولان برگزاری مسابقات بوکس المپیک صورت گرفته ۴ مشت زن المپیکی کشورمان حریفان خود را شناختند که در این قرعه کشی مشت زنانمان در یک قرعه بسیار سنگینی قرار گرفتند و باید با بوکسورهای کشورهای صاحب نام بوکس به مبارزه بپردازند.

وی در ادامه افزود: مشت زنان کشورهای کوبا ، کلمبیا ، اسپانیا و ونزوئلا در قرعه بوکسورهایمان نشان از مبارزه سنگین و دشوار برای ماست.

وی افزود: به هر حال مشت زنان کشورمان از لحاظ آمادگی کمتر از رقبای خود نیستند و می توانند با آمادگی کامل جسمی و روحی که دارند نمایش خوبی را بر وری رینگ مسابقات از خود به نمایش بگذارند و ما از صمیم قلب برای موفقیت آنان دعا می کنیم.

اردلان اظهار داشت: در اولین مسابقه کاروان ورزشی بوکس کشورمان در بازیهای المپیک عصر فردا ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت تهران امین قاسم پور به مصاف گابریل ماتسترپرز بوکسور ونزوئلا خواهد رفت.

وی افزود: امیدوارم قاسم پور با مبارزه مطلوب و زیبای خود در رینگ مسابقات شایستگی خود را به جهانیان ثابت کند و به دور دوم راه یابد./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.