مشت زنان جوان برای رقابت های آسیایی آماده می شوند

۱۶ام بهمن ،

بالاخره و پس از تعویق ۲ روزه، اردوی تیم ملی جوانان بوکس با مشت زنان داغستان آغاز شد تا این اردو تمرینی برای آماده سازی تیم ملی برای حضور در رقابت های آسیایی باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، تیم بوکس داغستان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با ۲۲ بوکسور و ۶ همراه از جمله شب وارد کشور شدند قرار بود اردوی مشترک تیم های بوکس ایران و داغستان از روز شنبه آغاز شود که البته با ۲ روز تأخیر از فردا استارت می خورد.

از آن جایی که تیم ملی بوکس جوانان در اسفند مسابقات آسیایی فیلیپین را در پیش دارد اولویت تمرین با آنها می باشد.

به همین خاطر اردوی آنها چند روز زودتر از بزرگسالان آغاز می گردد به همین منوال تیم بوکس بزرگسالان کشورمان نیز که در مرداد ماه مسابقات آسیایی را در پیش دارد از روز شنبه هفته آینده به جمع اردونشینان اضافه می گردد.

چندی پیش قرار بود هیئت بوکس خوزستان نیز برای یک هفته پذیرای بوکسورهای تیم ملی به همراه جمع مشت زنان داغستانی باشد اما با مخالفت مسئولان محل تمرین اردو تا پایان همان مجموعه ورزشی انقلاب است.

خوشبختانه بوکس کشور علیرغم وجود مشکلات فراوان همچنان استعدادهای بسیار خوبی دارد کما اینکه در مسابقات اخیر شاهد عملکرد قابل قبول مشت زنان جوان در عرصه های خارجی بودیم.

به سبب همین مشکلات مالی که البته در همه فدراسیون ها وجود دارد تصمیم بر آن شد تا مشت زنان به جای اعزام به اردوی خارجی در همین کشور باقی بمانند و از تیم خارجی بوکس که سطح فنی خوبی داشته باشد دعوت به عمل بیاید تا اردویی مشترک با بوکسوران داشته باشند با توجه به سطح بوکس قابل قبول داغستانی ها و تجربه همکاری با آنها از مشت زنان این کشور دعوت شد تا برای تمرین و اردوی مشترک به کشورمان بیایند.

داغ ها یکی از بهترین بوکسورهای روسی می باشند که مقام های بسیاری نیز کسب کرده اند اردو و تمرین با این مشت زنان شرایط خوبی را برای تیم بوکس جوانان فراهم می کند.

بررسی نقاط ضعف و قوت مشت زنان پیش از اعزام به رقابت های آسیایی می تواند امیدهای کسب مدال برای تیم جوانان بوکس را پر رنگ تر کند.

امیدهایی که در قبل نیز بارقه هایی از آن دیده شد و دور از انتظار نیست که با این انگیزه و تلاش بوکسورها شاهد درخشش استعدادهای جوانمان در مسابقات آسیایی فیلیپین باشیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.