مشکلات مسکن مهر در دیدار با وزیر راه و شهرسازی پیگیری می‏شود

‘علیرضا خسروی’ روز پنجشنبه در نشست پیگیری مسائل و مشکلات متقاضیان واحدهای مسکونی مهر در سمنان اظهار داشت: مسکن مهر، طرحی عظیم و ماندگار بود که تصور می‏شد مردم به راحتی می‏توانند شهد و شیرینی آن را بچشند و صاحب خانه شوند.

وی تصریح کرد: در نظر بود از پیمانکارانی که قبل از این تعدادشان در استانی نظیر سمنان بسیار معدود بود، و با اجرای طرح مسکن مهر قابلیت‏ها و توانمندی‏های خود را به اثبات رساندند و تعداد آنها افزایش یافت، در سایر پروژه‏های عمرانی نظیر راهسازی و امور زیربنایی استفاده شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی‏ها از همان ابتدا ساز مخالف زدند و قصد داشتند تا شیرینی اجرای این طرح را به کام مردم تلخ کنند، گفت: باید با صبر و تحمل، کارها را پیش برد و مشکلات موجود در این طرح را رفع کرد.

خسروی افزود: با اجرای طرح مسکن مهر، بسیاری از خانواده های بدون سرپناه دارای مسکن شدند ولی باید مشکلات مترتب بر این طرح نیز پیگیری شود و به همین منظور، رایزنی‏هایی با وزیر راه و شهرسازی صورت می گیرد.

برخی از متقاضیان واحدهای مسکونی مهر سمنان نیز در این نشست گفتند: متقاضیان واحدهای مسکونی مهر بیشتر با پیمانکاران مشکل دارند، و آنها به تعهدات خود به‏موقع و درست عمل نمی‏کنند و با وجود دریافت همه وجوه، واحدهای مسکونی را تحویل نمی‏دهند.

آنها افزودند: متقاضیان مسکن مهر در سمنان در زمینه‏هایی نظیر سود مشارکت، مالیات، پرداخت مضاعف اجاره خانه، کیفیت ساخت و سازها، تحویل ندادن به‏موقع واحدهای مسکونی، بی‏قانونی و پاسخگو نبودن دستگاه‏های ذیربط و … مشکل دارند.ک/۲

۵۹۹/۶۰۸/ ۱۵۳۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۶۷۶۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.