مشهد؛ اولین مقصد احتمالی سفرهای استانی رئیس‌جمهور / بررسی مشکلات آب شُرب و راه‌های خراسان رضوی

اردیبهشت ۱۴۰۳

در دیدار دکتر روحانی با مجمع نمایندگان خراسان رضوی مطرح شد؛

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس، ضمن تشریح جلسه امروز مجمع نمایندگان این استان با رئیس‌جمهور، اظهار داشت: دکتر روحانی در این جلسه اظهار تمایل کردند که اولین سفر استانی را به مشهد مقدس داشته باشند.

ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی نماینده مردم تربت‌حیدریه، مه و لات و زاوه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه صبح امروز مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با رئیس‌جمهور اظهار داشت: این دومین جلسه مجامع استانی مجلس شورای اسلامی با دکتر روحانی بود که اصل این تصمیم، تصمیم مناسبی است چرا که تمام مشکلات استان و حوزه‌های انتخابیه در این جلسات طرح و بررسی می‌شود و رئیس‌جمهور نیز دستوراتی برای پیگیری مشکلات می‌دهند.
 
وی در ادامه افزود: در این جلسه نیز مسائل کلان استان از جمله بحث آب شرب استان، بحث راه‌های استان خراسان رضوی با توجه به درصد بسیار کم بهره‌مندی این استان از بزرگراه‌ها، بحث راه آهن و قطار سریع‌السیر تهران-مشهد، بحث حاشیه‌نشینی شهر مشهد که معضلات و مشکلاتی را برای این استان ایجاد کرده، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
 
این نماینده ادامه داد: همچنین در این جلسه هر یک از نمایندگان، مسائل و مشکلات حوزه‌های انتخابیه خود را مطرح کردند و بنا شد که رئیس نهاد ریاست جمهوری و معاونت حقوقی وی، این مسائل را جمع‌بندی و در حوزه‌های مختلف پیگیری کنند تا در جلسه بعدی که برگزار خواهد شد، گزارش عملکردی را به مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی ارائه دهند.
 
خسروی همچنین با بیان اینکه بحث سفرهای استانی دکتر روحانی از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود، گفت: رئیس‌جمهور اظهار داشت که آرزویشان این است که اولین سفر را به استان خراسان رضوی و مشهد مقدس، پایتخت معنوی جهان اسلام داشته باشند که اگر این اقدام انجام شود، آثار و برکاتی برای استان خواهد داشت.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.