مشکلات اجتماعی را مطرح کنید، ما آنها را به گوش مسئولان می رسانیم

۳۱فروردین۱۳،

خبرآنلاین ضمن انتشار یافتن کامنتهای مخاطبان، مشکلات را به دستگاههای اجرایی ذیربط ارجاع می دهد و در صورت دریافت پاسخ، آنها را منتشر می کند.

گفتنی است مشکلاتی که تا کنون فراگیری بیشتری داشته اند مربوط به بدقولی یا گران فروشی خودروسازان و سرعت و هزینه اینترنت بوده است . خودروسازان و شرکت مخابرات گرچه تا کنون پاسخهایی داده اند اما سوالات مردم همچنان ادامه دارد.

کاربران می توانند مطالب خود را ذیل این مطلب به صورت کامنت درج کنند. بدیهی است کامنتهایی که متضمن توهین باشد انتشار یافتن نمی یابد.

۱۷۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. yaser:

    با سلام بنده جانباز ۱۰ درصد دوران ۸سال دفاع مقدسم بنده دوسال و نیم ار بهترین دوران های زندگی خود را نثار دفاع از وطن نمودم و در ماه ۲۲ م از خدمتم در یکی از عملیات ها به ضرب تیر مستقیم و با شکستگی استخوان دست چپ به درجه جانیازی نایل گردیدم که بعد از ۳ بار عمل جراحی و ۲۵ روز بستری شدن در بیمارستان ارتش در استان مشهد علی رغم نامناسب بودن وضعیت جسمانی دوباره به خط مقدم جبهه رفتم و در دفاع از این مرز و بوم کم نگذاشتم ولی متاسفانه امروز بعضی از بی عدالتی ها قلبم را به درد می آورد بنده دارای ۴فرزندم که هیچکدام از این فرزندانم هیچ امتیازی از طرف بنیاد شهید ندارند درحالی که هستند دوستانی که حتی پایشان به جبهه نخورده و فقط بر اثر بمباران مناطق زندگیشان دارای ۲۵ درصد جانبازی هستند و خود و خانواده آنها از تمامی سهمیه های بنیاد شهید(سهمیه کنکور،استخدام،مغافیت سربازی،ارائه کمک های تحصیلی،مدارس شاهدو………)برخوردارند.آیا این است قانون در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت !! آیا این است عدالت در مشخص کردن سهمیه !! آبا کسی که در جبهه جانباز شده با کسی که در خانه بوده نباید فرقی داشته باشد!

  2. بهرام محمدی:

    سلام این حقیر بعنوان یک بچه شیعه و بسیجی جانباز ۵۰% دفاع مقدس بعلت استنشاق مواد شیمیائی و موج گرفتگی در وضعیت نامناسب روحی بسر می برم و دارای دکه پوشاک فروشی به قیمت ارزان واقع در میدان ولی عصر عج میباشم متاسفانه از طرف شهردار ناحیه ۳ منطقه ۶ مورد اذیت و آزار قرار گرفته ام و ای کاش در جبهه های جنگ کشته می شدم و این روزهای سخت را از ناحیه شهرداری متحمل نمی شدم خدایا مرگ مرا برسان خدایا دیگر تحمل زورگوئی های شهرداری را ندارم خدایادر ایام محرم هم نمی گذارند یک لقمه نان حلال برای خانواده ام در بیاورم خدایا تورا به پهلوی شکسته فاطمه زهرا تو را به جگر پاره پاره شده امام حسن تو را به سر بریده امام حسین (ع) قسمت می دهم مرا از دست شهرداری بکش تا این همه زجر نکشم یا حسین (ع)یک عده افراد رانده شده از حکومت عدل الهی قصد دور کردن فرزندان خدوم این انقلاب را دارند اکنون این حمله متوجه من شده است و توانایی رفتن به دادگاه را برای اقامه دعوی ندارم و… لیکن بعد از عملیات بدر بستری هستم دردم را به کی بگم

  3. علیرضا:

    با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما عزیزان اینجانب علیرضا شاد جانباز بیست درصد به تعداد۲۵نفرشاغل در شرکت رجاءهستیم.قبلاهزینه داروی جانبازان را بنیادجانبازان میپرداخت با مصوبه مجلس شورای اسلامی کسانی که شاغل در دستگاه های اجرایی هستند همان اداره این هزینه را بپردازد مدت یک سال است که بین شرکت رجاء وبنیاد جانبازان مکاتبه داریم ولی به نتیجه نرسیدیم لذا از شما تقاضا داریم صدای ما را به گوش مسولین برسانید با تشکراز صبر شما.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.