مشکلات حقوقی دانشکده پیامبر اعظم(ص) به مدیریت جاسبی برمی‌گردد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز با بیان اینکه مشکلات حقوقی دانشکده پیامبر اعظم(ص) به دوران ریاست جاسبی برمی‌گردد، گفت: مسئولان دانشگاه آزاد تاکنون ۲۰ جلسه حقوقی برای حل این مشکل برگزار کرده‌اند تا بتوانند این مشکل را حل کنند.

فردوس حاجیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با پلمپ دانشکده پیامبر اعظم (ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی توسط صاحب اصلی زمین دانشکده اظهار داشت: افرادی در خصوص املاک شخصی خود به عنوان شاکیان حقیقی از قوه قضاییه خواستار رسیدگی پرونده مالکیت ملک خود شده‌اند که این پرونده متعلق به مدیریت عبدالله جاسبی رییس قبلی دانشگاه آزاد بوده و هیچ ارتباطی به ما ندارد.

وی افزود: شاکیان این زمین دو هکتاری به عنوان اشخاص حقیقی مدعی و خواستار باز پس‌گیری این ملک شده‌اند که پرونده آن در جریان است.

وی در ارتباط با پیگیری مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با فک پلمپ دانشکده پیامبر اعظم(ص) خاطر نشان کرد: مسئولان دانشگاه آزاد تاکنون ۲۰ جلسه حقوقی برای حل این مشکل برگزار کرده‌اند تا بتوانند این مشکل را به بهترین شکل ممکن حل کنند.
انتهای پیام/ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.