مشکل افزایش پیامک‌های تبلیغاتی بررسی‌ می‌شود

۲۲م آذر ، موبنا- معاون ارتباطات شرکتی مخابرات ایران اعلام کرد: تغییری در رویه ارسال پیامک‌های انبوه صورت نگرفته و مخابرات مشکل افزایش پیامک‌های تبلیغاتی را در کوتاه‌ترین زمان بررسی می‌کند.

در پاسخ به این پرسش که با وجود اینکه بعضی اشخاص انصراف خود را از دریافت پیامک های انبوه اعلام کرده اند، ولی از هفته قبل این پیامک‌ها به تلفن همراه آنها ارسال می‌‌شود، آیا این ممنوعیت حذف شده و ارسال پیامک های انبوه برای کلیه مشترکان آزاده شده، اظهار داشت: مخابرات هیچ گونه تغییری در روند فعالیت خود در خصوص ارسال پیامک های انبوه انجام نداده است.
وی افزود: بر همین اساس اگر مشترکی انصراف خود را از دریافت پیامک های انبوه اعلام کرده، نباید هیچ گونه پیامک انبوهی دریافت کند.
زاعیان افزود: شرکت مخابرات موظف است که این موضوع را بررسی کند تا مشخص شود مشکل مربوط به چه بخشی است.

وی اعلام کرد که نتیجه این مشکل بررسی و تا عصر امروز اعلام خواهد شد.
مردادماه سال جاری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد که مشترکین تلفن همراهی که مایل به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی نیستند می‌توانند با ارسال پیامک به شماره ارسال شده برای مشترکین اقدام کنند.

براساس مصوبه کمیته سازمان تنظیم مقررات، اپراتورها موظفند برای ارسال پیامک‌های انبوه از مشترکان خود اجازه بگیرند و به دنبال اجرای این مصوبه اپراتورهای تلفن همراه این موضوع را با ارسال پیامکی از مشترکان خود استعلام کرده‌اند.

پس از اعلام این خبر عده‌ای از مردم این امکان را برای خطوط تلفن همراه خود انجام دادند و عده‌ای نیز مجبور شدند چند بار این شماره را ارسال کنند تا بالاخره شماره آنها ثبت و ارسال پیامکهایشان محدود شود ، اما به نظر می آید این محدودیت موقت بوده و همچنان این پیامک ها برای بعضی اشخاص ارسال می گردد.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.