مشکل تسهیلات مسکن متقاضیان تازه مسکن مهر گیلانغرب بر طرف شد

۲۱اردیبهشت،

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈاردشیر رستمیˈ روز شنبه در جلسه ستاد مسکن مهر این شهرستان افزود: مشکل پرداخت تسهیلات مسکن به متقاضیان واجد شرایط که از ۱۵ اسفند سال قبل بدلیل کمبود اعتبارات متوقف شده بود، مرتفع شده و هم اینک مشکلی برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر مجتمع ها و خودمالک وجود ندارد.

وی تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر تاکنون برای ۶۵۳ واحد مسکونی شامل ۴۰۶ واحد از مجتمع های فاز ۲،۱ و ۳و فرهنگیان و ۲۴۷ واحد مسکن مهر خود مالک بیش از ۱۳۳ میلیارد ریال تسهیلات انعقاد قرارداد شده که ۹۳ درصد آن پرداخت شده است.

رستمی اظهار کرد: با موافقت دولت و مساعدت وزارت مسکن و شهرسازی بازپرداخت دوران مشارکت و تقسیط تسهیلات مسکن مهر نیز به ۲۰ سال افزایش یافته است.

فرماندار گیلانغرب با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه مسکن مهر مجتمع ۱۰۰ واحدی فاز سه در موعد مقرر گفت: این واحدها باید تا پیش از پایان خردادماه امسال تکمیل و تحویل مالکان شوند بنابراین هیچ عذری از پیمانکار و مجری این طرح پذیرفته نخواهد بود.

وی تاکید کرد: همچنین تصمیماتی برای اجرای عملیات احداث پروژه ۱۲۶ واحدی مسکن مهر فاز ۲ این شهرستان اتخاذ شد و قرار شد ظرف چند روز آینده روند عملیات اجرایی آن صورت گیرد.

رستمی از افزایش تسهیلات مقاوم سازی منازل روستایی این شهرستان خبرداد و افزود: بنیاد مسکن از امروز نسبت به معرفی واحدهای مسکونی روستایی واجد شرایط به بانک های عامل اقدام می کند.ک/۲

۷۳۹۸/۹۱۰۲

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.