مصاحبه خواندنی از فیروز کریمى: ماجرای اتحادیه پشم گوسفندان و اتحادیه مربیان!

خبرگزاری آریا – سرمربى پیشین تیم فوتبال شاهین بوشهر با بیان اینکه هدف نخست اتحادیه مربیان کسب بیشترین راى در مجمع بعدى فدراسیون فوتبال است،گفت: متاسفم اتحادیه کوتاه کنندگان پشم گوسفند راه اندازى شد اما اتحادیه مربیان دیروز جلسه نخستش را برگزار کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، فیروز کریمى که پس از نخستین نشست اتحادیه مربیان ضمن بیان مطلب فوق گفت: من از اعتماد همکارانم تشکر مى کنم و اگر در راى گیرى نهایى به عنوان عضو هیات مدیره اتحادیه مربیان فوتبال کشور انتخاب شوم به بهترین شکل از حق مربیان دفاع خواهم کرد.
وى افزود: برخلاف آنچه در بیرون مطرح مى شود مربیان مظلوم ترین قشر فوتبال هستند. شما بینید من روز گذشته در روزنامه ها خواندم اتحادیه کوتاه کنندگان پشم گوسفند هم راه اندازى شده و امروز شاهد هستیم بعد از چنین اتحادیه اى، جلسه نخست اتحادیه مربیان برگزار مى شود.
سرمربى پیشین تیم هاى شاهین بوشهر و راه آهن ادامه داد: یکى از اتفاقات جلسه امروز این بود که کنار دست ناصر ابراهیمى نشسته بودم. ابراهیمى در سال ۴۸ در اتحادیه فوتبالى که قرار بود تشکیل شود حضور داشت و از جمع نفراتى که نام برد تنها خودش در قید حیات است و سایرین به رحمت خدا رفتند.
وى افزود: امیدوارم کار تشکیل اتحادیه مربیان فوتبال کشور به بهترین شکل ادامه یابد تا ۴۰ سال دیگر شاهد نباشیم از بین ۷ نفرى که دیروز انتخاب شدند یک نفر در نشست حضور داشته باشد و بقیه جان به جان آفرین تسلیم کرده باشند اما اتحادیه اى تشکیل نشده باشد.
کریمى با بیان طنز این مساله که هر وقت نام من از راى هاى داده شده خوانده مى شد عزیز محمدى ۵ دقیقه مى گشت تا جلوى اسمم علامت بزند تصریح کرد: واقعا باید از آقایان عزیز محمدى و درودگر که افکار خوبى دارند تشکر کرد. آنها از اعضاى خوشنام و پویا هستند و به نظر من بهتر بود برگزارى مسابقات لیگ را به اتحادیه باشگاه ها مى سپردند زیرا هم از لحاظ وجاهت قانونى و هم به لحاظ کارى عملکرد خوبى براى فوتبال داشتند.
وى با تشکر ویژه از عزیز محمدى که زحماتش در این سالها بر هیچ کسى پوشیده نیست خاطرنشان کرد: مربیان هسته اصلى فوتبال بوده و موفقیت هاى این رشته مرهون زحمات آنهاست.
هدف اولیه ما در تشکیل این اتحادیه این است که در دور بعدى انتخابات فدراسیون فوتبال بیشترین را ى دهندگان را داشته باشیم. البته این موضع را نباید جایى بگوییم که در مجمع فدراسیون فوتبال تنها یک مربى حضور داشت که همه به آن مى خندند.
سر مربى پیشین تیم هاى شاهین بوشهر و راه آهن ادامه داد: در حال حاضر ۱۶۸ مربى در لیگ برتر و چندین هزار مربى در تیم هاى مختلف سراسر کشور فعالیت مى کنند اما ما متاسفانه تنها یک راى در مجمع عمومى فدراسیون فوتبال داریم و در تصمیم گیرى در مهمترین بخش فوتبال هیچ نقشى نداریم.
فوتبال ما امروز غیرفوتبالى ها را فوتبالى کرده اما فوتبالى ها از آن دور شده اند که امیدوارم با تشکیل اتحادیه مربیان به حق واقعى خود برسند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.