مصباحی مقدم: در شعارهای روز ۱۳ آبان بر حمایت از دولت تاکید شود

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: همزمان با سردادن شعارهای ضد استکباری باید از دولت نیز در روند مذاکرات حمایت کرد.

حجت اسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به این که روز ۱۳ آبان نماد ظلم ستیزی ملت ایران و مخالفت آنان با رفتارهای استکباری است، گفت: همزمان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در شعارها و قطعنامه‌ها باید بر حمایت از دولت نیز در روند مذاکرات جاری تاکید شود.

مصباحی مقدم حمایت از دولت برای پیشبرد دیپلماسی تازه را سبب ایجاد وحدت رویه در کشور دانست و گفت: در این صورت است که تصور نمی‌شود موضوع مذاکرات اخیر مخالفان بسیاری در کشور دارد.

وی تصریح کرد: شنیده شدن صدای واحد از ایران سبب می‌شود تا طرف مقابل بداند که ملت ایران در عین حفظ روحیه استکبار ستیزی خود، پشت مذاکره کنندگان است و از دولت در این زمینه حمایت می‌کند.

مصباحی مقدم با تاکید بر اینکه در شرایط مذاکرات با غرب در سطح مقامات عالی، از به نتیجه رسیدن این مذاکرات ناامید نیستیم، اظهار داشت: البته این مذاکرات به معنای این نیست که ملت ایران مشی دشمنی با استکبار را کنار گذاشته و حرکت مقاومت خود را متوقف می‌کند.

این نماینده مجلس در ادامه پیام حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان سال جاری را حمایت از دولت و تداوم مقاومت در مقابل جهان استکبار دانست.

مصباحی مقدم همچنین گفت: به طور یقین در صورتی که حرکت ملت ایران برای مقابله با استکبار جهانی متوقف شود، آنها تصور خواهند کرد که ایران از موضع ضعف پای میز مذاکره با غربی‌ها نشسته است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این که گاهی دشمن به ما نزدیک می‌شود تا ما را غافل کند، گفت: ما باید هوشیارانه رفتار کرده و هیچگونه غفلتی به خود راه ندهیم و از موضع عزت و حکمت موضوع مذاکرات را نیز پیش ببریم.

مصباحی مقدم افزود: ملت ایران به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی امسال روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نیز با حضور چشمگیر خود در مقابل افزون‌خواهی‌ها خواهند ایستاد و نشان خواهند داد که از حقوق خود کوتاه نمی‌آیند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.