مصرف بنزین سوپر کاهش یافت

بر پایه آمار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مجموع مصرف بنزین سوپر کشور در هفته گذشته ۲۰ میلیون لیتر در هر روز اعلام شده که نسبت به هفته گذشته (۲۰ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر)، ۸۰۰ هزار لیتر، معادل ۳٫۸ درصد کاهش یافته است.
همچنین میانگین مصرف بنزین کشور که هفته اول ماه رمضان ۹٫۳ درصد کاهش یافته بود، در دومین هفته مرداد ماه و همزمان با هفته دوم ماه مبارک رمضان با ۶٫۱ درصد کاهش دیگر به روزانه ۵۷٫۲ میلیون لیتر رسید.
مجموع مصرف بنزین کشور در روزهای ۷ تا ۱۳ مرداد امسال (همزمان با ۸ تا ۱۴ ماه رمضان)، به ۴۰۱ میلیون لیتر رسید که حاکی از میانگین مصرف روزانه ۵۷٫۲ میلیون لیتر بنزین در کشور است.
در هفته مورد بررسی، بیشترین مصرف بنزین کشور مربوط به روز شنبه (۷ مرداد) با ۶۲ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر و کمترین آن مربوط به روز جمعه (۱۳ مرداد) با ۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر است.
این درحالی است که مصرف گازوییل کشور در هفته مورد بررسی افزایش یافته است.
مجموع مصرف این فرآورده با متوسط روزانه ۱۰۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر، به ۷۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر رسید که در قیاس با هفته پیش از آن (۶۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر)، ۹۵ میلیون و ۲۰۰ لیتر (۱۵٫۱ درصد) افزایش یافت.
بالاترین رقم مصرف گازوییل کشور در زمان یادشده به روز دوشنبه (۹ مرداد) با ۱۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر و کمترین آن به روز جمعه (۱۳ مرداد) با ۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر اختصاص داشت.

۲۲۱۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.