مصری: تفاهمی برای تعیین نماینده بین مجلس و رییس‌جمهور منتخب صورت نگرفته است

۲۹خردادماه،

مصری: تفاهمی برای تعیین نماینده بین مجلس و رییس‌جمهور منتخب صورت نگرفته است

» سرویس: سیاسی – مجلس

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با رد خبرها انتشار یافته دربارهٔ تعیین محمدرضا باهنر به عنوان رابط بین مجلس و رییس‌جمهور منتخب گفت: با وجود آمادگی مجلس برای تعامل و همکاری، تاکنون تفاهم و قراری برای تعیین نمایندگانی بین مجلس و رییس‌جمهور منتخب انجام نشده است.

عبدالرضا مصری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با تاکید بر اینکه “اخبار انتشار یافته دربارهٔ تعیین آقای باهنر به عنوان نماینده رابط بین مجلس و رییس‌جمهور منتخب صحت ندارد”، افزود: تاکنون توافق و درخواستی از طرف دفتر آقای روحانی برای معرفی نماینده‌ای از طرف مجلس برای تفاهم و همکاری بیشتر صورت نگرفته است و به همین سبب خبرها رسانه‌ها درست نیست چون هیچ تعریف و تصمیمی در این رابطه اتخاذ نشده است.

وی افزود:‌ طبیعتا برای تفاهم و تعامل باید سازوکاری تعریف شود که هنوز از طرف دفتر آقای روحانی چنین پیشنهادی مطرح نشده است؛ البته مجلس از تمامی پیشنهادها برای تعامل و همکاری با رییس‌جمهور منتخب استقبال می‌کند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد که مجلس آمادگی دارد تا با رییس‌جمهور منتخب تعامل و همکاری انجام دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.