مصطفی نظری: با دبیری تبریز اختلافی ندارم

۳۰م دیماه ،

 مصطفی نظری دروازبان ملی پوش تیم فوتسال دبیری تبریز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: پیش از بازی با راه سازی از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شدم و نتوانستم در بازی حضور پیدا کنم. این آسیب دیدگی سبب شد در بازی روز قبل نیز در ترکیب نباشم اما روز قبل در کنار مسوولان تیم در سالن بودم و بازی تیم را تماشا می کردم همین جریان نشان می دهد هیچ مشکلی با باشگاه ندارم.

وی افزود: پس از بازی مقابل شهرداری تبریز یک اختلاف تیمی بوجود آمد ولی من در این جریانات دخیل نبودم و هیچ حاشیه ای هم بوجود نیاوردم. در بازی مقابل راه سازی به دلیل مسائل خانوادگی با کسب اجازه از باشگاه تیم را همراهی نکردم. اما برخی به دلیل اینکه دو هفته در تیم قرار نگرفتم مسائل حاشیه ای بوجود آوردند و صحبت از اختلافم با دبیری می کنند.

نظری در ادامه بیان داشت: امروز در تمرینات حضور داشتم آسیب دیدگی ام رفع شده و توانستم تمام تمرینات را به صورت کامل انجام دهم کسانی که حضورم در دبیری تبریز شک دارند می بینند که در بازی این تیم در هفته ی بعد داخل دروازه می ایستم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در دبیری روزهای خوبی را سپری می کنم و در حال حاضر قصد جدایی از این تیم را ندارم با رفع مصدومیت جزئی که داشتم کار خود را در این تیم ادامه می دهم و در جایگاه خود، تمام تلاشم را برای پیروزی تیم بکار می گیرم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.