مصطفی دنیزلی با یک سیاستمدار زندانی ترکیه دیدار کرد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری ‘مدیا ۷۳’ ، دنیزلی به همراه ‘شانسآل بیوکا’ و ‘عمر گونچ’ از نویسندگان ورزشی مشهور ترکیه در زندان ‘ینی پازار’ در نزدیکی شهر ‘ آیدین’ با محمد آغار دیدار کرد.

بر پایه این گزارش ‘دنیزلی’ پس از این دیدار از پاسخ دادن به سووالات خبرنگاران خودداری کرد.

‘محمد آغار’ وزیر کشور اسبق و رهبر پیشین حزب راه راست ترکیه به جرم اقدامات غیرقانونی و فعالیتهای فراقانونی در دوران ریاست خود بر شهربانی کل ترکیه اردیبهشت گذشته روانه زندان شد.

وی به دلیل جرائم فوق به سه سال و نه ماه زندان محکوم شد ولی براساس قوانین و مقررات دادگستری ترکیه وی قرار است به مدت دو سال در زندان بسر برد.

محمد آغار در ارتباط با پرونده مشهور ‘سوسورلوک” که طی آن رابطه نزدیک بین سیاستمداران، مافیا و پلیس و قوه قضائیه افشا شد، محاکمه و محکوم به حبس گردید.

پس از گذشت چندین روز از بی خبری در مورد مصطفی دنیزلی سرمربی تیم پرسپولیس خبرنگاران صبح امروز وی را در شهر ساحلی ‘بدروم’ در سواحل دریای اژه در جنوب غرب ترکیه یافته بودند.

خبرنگاران از مصطفی دنیزلی در حالی که وی همراه با همسرش تعطیلات خود را در هتلی در ‘بودروم’ می گذراند عکسبرداری کردند.

طی چند روز گذشته رسانه های ترکیه از محل اقامت مصطفی دنیزلی بی اطلاع بودند و برخی رسانه های ایران نیز مدعی شده بودند که وی به آمریکا سفر کرده و گروهی نیز از سفر رویانیان به ترکیه برای دیدار با مصطفی دنیزلی خبر داده بودند.

گفته می شود پرسپولیسی ها در آخرین مذاکره با دنیزلی به او تا روز سوم تیرماه فرصت داده اند تا آخرین تصمیم را بگیرد.

خاورم ** ۲۰۱۰**۲۳۰** ۳۴۰۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۳۹۵۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.