مطرح شدن اسامی کاندیداها تا فرصت باقی مانده به انتخابات شانس پیروزی را از آنان سلب می‌کند

حجت الاسلام ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مطرح شدن اسامی برخی افراد تا فرصت باقی مانده به انتخابات می تواند به تخریب آنان منجر شود و شانس این افراد برای پیروزی در انتخابات را کمتر کند.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، درباره تعدد کاندیداهای مطرح شده برای انتخابات ریاست جمهوری آینده اظهار داشت: هنوز که چندماهی تا انتخابات باقی مانده مطرح شدن اسامی متعدد می‌تواند بهجهت گرم کردن میدان انتخابات موثر باشد.

وی ادامه داد: مطرح شدن اسامی برخی افراد تا فرصت باقی مانده به انتخابات می تواند به تخریب آنان منجر شود و شانس این افراد برای پیروزی در انتخابات را کمتر کند.

حجت الاسلام ابراهیمی با تأکید بر اینکه باید از هم اکنون در جهت برگزاری انتخاباتی پر شور تلاش کنیم، گفت: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آینده باید برنامه هایی راهبری را درجهت حل مشکلات مردم تدوین کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تأکید کرد: باید احزاب و تشکل ها از هم‌اکنون درجهت نقد و بررسی گذشته و ارائه طرح‌های جدیدی برای آینده حرکت کنند.

وی تصریح کرد: در انتخابات آینده باید احزاب کاندیداهای برنامه محور را به مردم معرفی کنند تا این کاندیداها بتوانند درجهت حل مشکلات مردم گامهایی اساسی بردارند.

 حجت الاسلام ابراهیمی درباره اظهارات عبدالله نوری مبنی بر این که فتنه سبز از اصلاح طلبان جدا نیست، گفت: اختلاف شدیدی میان اصلاح طلبان ایجاد شده است و آنان به سادگی به تفاهم نمی رسند و اگر بخواهند مشی افرادی همچون عبدالله نوری را اجرا کنند همین موقعیت فعلیشان نیز از دست خواهد رفت.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطر نشان کرد: نظام، انقلاب و مردم نمی توانند اصلاح طلبانی را که در فتنه ۸۸ به دنبال براندازی بودند را بپذیرند چرا که آنان را معارض و برانداز می‌دانند.
انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.