مطهری خبر دیدار انتخاباتی فراکسیون رهروان با هاشمی را تکذیب کرد

۲۶م آذر ،

علی مطهری ضمن تکذیب خبر دیدار انتخاباتی وی و اعضای فراکسیون رهروان ولایت با هاشمی رفسنجانی، با بیان اینکه هیچ نظری دربارهٔ کاندیداتوری اشخاص مختلف ندارم، گفت: اصل برگزاری این جلسه را تکذیب می کنم.
علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شواری اسلامی در ارتباط با اظهارات حمید رسایی که از دیدار انتخاباتی وی و تعدادی از اعضای فراکسیون رهروان ولایت با هاشمی رفسنجانی خبر داده بود، گفت: من اصل برگزاری این جلسه را تکذیب می کنم و نمی دانم ایشان از چه منبعی این مطلب را بیان کرده است.

نماینده مردم تهران در پاسخ به این سئوال که آیا طبق گفته های حمید رسایی به دنبال کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی میباشید یا خیر، اظهار داشت: من فعلا هیچ نظری دربارهٔ کاندیداتوری اشخاص مختلف ندارم.

مطهری در پاسخ به این سئوال که رسایی بیان کرده است که شما در سال ۸۴ صلاحیت کانیداتوری هاشمی رفسنجانی را رد کرده اید، پاسخ داد: حرف من این نبود، بلکه به آقای هاشمی پیشنهاد کردم که بهتر است روحانیت پست اجرایی دولتی نگیرد، مگر اضطرارا نه اینکه گفته باشم ایشان صلاحیت ندارد. این همان نظریه شهید مطهری است و بهتر است آقای رسایی در اظهار نظرهای خود بیشتر دقت کند.

نماینده مردم تهران در ارتباط با اظهارات حمید رسایی درخصوص نامه وی به آیت الله جنتی که بیان کرده است مطهری گفته سران فتنه می توانند در انتخابات شرکت کنند ، تصریح کرد: بهتر است که آقای رسایی یک بار نامه من به آقای جنتی را مطالعه کند و بعد اظهار نظر نماید.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.