مظفری: بازیکنان حریف بعدی را تعیین می نمایند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان گفت: iبه بازیکنان گفتم شما در بازی برابر کره جنوبی حریف تیم ایران در مرحله یک چهارم نهایی را تعیین خواهید نمود.

به گزارش تفسیری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، “ایرج مظفری” در نشست خبری بعد از بازی با چین تایپه، افزود: تیم ایران اگر در برابر کره جنوبی پیروز شود حریف تایلند در مرحله یک چهارم نهایی خواهد شد و اگر نتیجه را واگذار کند احتمالا حریف هند در مرحله بعد می شویم. بنابر این تلاش بازیکنان مشخص نماینده حریف بعدی ما خواهد بود.
 وی در باره بازی با چین تایپه نیز با بیان اینکه تایپه تیم بسیار باهوش است ، گفت: در این تیم پاسور عالی کار نمود. من واقعا نگران بازی با تایپه بودم اما سرویس های خوب بچه ها بازیکنان شماره ۲، ۱۱ و ۱۸ این تیم را که iبهترین های تایپه بودند از کار انداخت. تیم والیبال دانش آموزی چین تایپه نایب قهرمان جهان است. در بازی با تایپه دفاع های کنار وظیفه داشتند تا حد امکان نزدیک iبه دفاع وسط کار کند.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران در ادامه افزود: در بازی با چین تایپه (بازی دوم ایران) دو تفاوت مهم نسبت iبه بازی اول در برابر سریلانکا وجود داشت. اول بازی اول بین المللی استرس های خود را دارد و من هم iبه بازیکنان حق می دهم که در بازی اول نتوانند خوب بازی نمایند. دوم اینکه نوع بازی سریلانکا و چین تایپه متفاوت است. وی در مورد بازی روز یکشنبه ایران در برابر کره جنوبی نیز گفت: تیم کره مانند تیم های شرق آسیا است. بازی های ترکیبی با هوش بسیار بالا. تیم ایران روی ترکیب شرق آسیا تمرین بسیاری داشته است و امشب نیزآنالیز نهایی برای مبارزه با کره را انجام می دهیم.
مظفری تصریح نمود: تیمی که iبه حضور در مسابقات جهانی می اندیشد نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرد و در برابر همه تیم ها با همه توان حاضر خواهیم شد. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران عصر امروز شنبه در دومین بازی خود در نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا سه بر صفر چین تایپه را شکست داد./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.