مظفری: iبه قهرمانی نوجوانان اطمینان دارم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از برد مقابل ژاپن گفت: مطمئنم فردا بازی فینال را هم با پیروزی پشت سر می‌گذاریم و قهرمان می‌شویم.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ایرج مظفری پس از پیروزی مقابل ژاپن و صعود iبه فینال در نشست خبری اظهار نمود: بازی مقابل ژاپن در مرحله ضربدری آن هم در خانه مقابل هواداران وطنی واقعا برای ما حساس بود. خوشحالم که بازیکنانم بسیارزیبا بازی نمودند و سرانجام موفق شدیم روند بازی را مدیریت کنیم و پیروز شویم. ما فردا باید در مسابقه فینال مقابل برنده مسابقه چین یا کره iبه میدان برویم. البته فرقی نمی‌کند. من تا دیروز iبه صعود iبه مسابقه‌های جهانی فکر می‌کردم و حالا iبه دومی در آسیا هم راضی نمی باشم. این برد را با کمک خدا و غیرت ایرانی iبه دست آوردیم.

وی افزود: لحظه iبه لحظه والیبال حساس است و باید اعتراف کنم که در همه دقیقه‌های یک مسابقه ممکن است فکر من iبه تنهایی کار نکند. خوشحالم که کادر فنی خوبی داریم که از نظر فنی تفاوت بسیاری با من ندارند. لاهوتی و نوری هر دو از مربیان خوبی می باشند که بسیار خوب iبه من مشاوره داده‌اند. ما تعویض‌های بسیاری در این مسابقه انجام دادیم و با همین تعویض‌ها هم در بازی پیروز شدیم.

وی درباره بازی فردا مقابل برنده دیدار کره و چین در مسابقه فینال خاطرنشان نمود: ما کره را یک بار شکست داده‌ایم. درباره چین هم فکر نمی‌کنم که از ژاپن iبهتر باشد. ژاپنی‌ها هم از نظر کار ترکیبی هم دفاع روی تور از چین iبهتر می باشند. در عوض ما با یک تیم بلندقد کار داریم که باید iبه هر ترتیب در مقابل این تیم پیروز شویم. مطمئن باشید قهرمان می‌شویم. من می‌گویم که کار را که نمود آنکه همه نمود. اگرچه چین بیش از یک میلیارد جمعیت دارد و آن‌ها iبهترین‌ها را گزینش می‌کنند تا مقابل نوجوانان ما iبه میدان بیایند اما iبه قول حکیم توس، ‌سیاهی لشگر نیاید iبه کار/یکی مرد جنگی iبه از صد هزار.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.