“مظفر کثیف” نوچه “کریم “می شود / ۳ ساعت و نیم گریم من وقت برد

۲۹ آبان ،

“مظفر کثیف” با گذشت وقت و با توجه به در دست داشتن گنج، نوچه “کریم” می شود.

جواد زیتونی، بازیگر نقش “مظفر کثیف” در مجموعه “کلاه پهلوی” در خصوص حضور در این مجموعه در گفتگو به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: به طور اتفاقی از مکانی می گذشتم که روی آن نوشته بود “کلاه پهلوی” و بعد رفتم ببینم که در آنجا چه خبر است.
وی افزود: در ‌آنجا برادرزاده محمدرضا شریفی نیا به طور اتفای من را دید و بعد با معرفی برای ایفای نقش به جای”مظفر کثیف” به ضیا الدین دری، تست گریم من آغاز شد.
زیتونی اظهار داشت: ۳ ساعت و نیم گریم من وقت برد تا شخصیت مورد نظر کارگردان این مجموعه درآید و در نهایت مورد پسند واقع شد.
وی با اشاره به نقش خود در این مجموعه افزود: “مظفر کثیف” شخصیتی شلخته و کثیف دارد که با گاری خود در جاهای بهم ریخته می گردد و از همه برای زندگی خود کمک می‌خواهد.
زیتونی ادامه داد: با توجه به شخصیت منفی “مظفر کثیف” او با پیدا کردن گنج تبدیل به فردی شیک پوش شده که در نهایت نوچه “کریم” می شود.
این بازیگر با اشاره به سید ضیاءالدین دری به عنوان یک کارگردان متبحر تصریح کرد: دری کارگردانی سخت گیر و با دانش بالایی است و من از ایشان و نیز تیم بازیگران به خصوص جوانها بسیار آموختم.
بازیگر نقش “مظفر کثیف” با  اشاره به زبان سخت ساوه ای، گفت: سخت تر از همه چیز، زبان سخت ساوه ای بود که باید با آن لهجه من دیالوگهای خود را می‌گفتم.
وی ادامه داد: برای گویش درست ساوه ای، سید ضیا الدین دری به هنگام نوشتن دکوپاژ بسیار کمک من کردند که از ایشان سپاسگذارم.
زیتونی افزود: ۲ سال و نیم در خدمت گروه “کلاه پهلوی” بودم و هم از بازیگران پیشکسوت و نیز از جوانها و بازی آنان بسیار لذت بردم.
وی با اشاره به نقدهایی که خیلی زود برای این مجموعه نوشته شد، گفت: هر کاری نقطه قوت و ضعفی دارد ولی بهتر است که بعد از تماشای همه قسمتهای “کلاه پهلوی” بعد به قضاوت بنشینیم.
وی خاطرنشان کرد: “کلاه پهلوی” مجموعه ای با فراز و فرودهای قابل توجه و جذاب است و دیدن آن را به همه مخاطبان توصیه می‌کنم./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.