مظلومی از نجابت کرمانی‌ها سوءاستفاده کرد

علی حاج اکبری در گفت و گو با فارس، با اشاره به صحبت‌های پرویز مظلومی در برنامه نود دوشنبه شب، اظهار داشت: به عنوان یکی از فوتبالیست‌های کرمانی که بدون هیچ زد و بند و واسطه‌گری توانستم بهترین سال‌ها و دوران بازیگری‌ام را با پیراهن آبی استقلال پشت سر گذارم وظیفه دارم در این باره توضیحاتی را بدهم.

وی افزود: مظلومی به صراحت از نجابت مردم کرمان در این برنامه سوءاستفاده کرد و با تعریف و تمجید‌هایش عملا قصد تحریک مردم را داشت. در دوران حضورم در استقلال مظلومی، بیش از دو سال مربی‌ام بود. هرگز فراموش نمی‌کنم که بارها و بارها با عنوان بچه دهاتی من را در استقلال مورد خطاب قرار می‌داد و با این لفظ من را در تیم صدا می‌کرد اما نمی‌دانم چگونه و در مقطع فعلی کرمانی‌ها و مردم کرمان خوب شده و دهاتی نیستند.

حاج اکبری تصریح کرد: حتی در نخستین سال حضور مظلومی در کرمان مدتی به عنوان آنالیزور در کنارش حضور داشتم. وی به صراحت کرمان را کور دست عنوان می‌کرد اما اکنون که وضعیت فرق کرده ایشان با طرح برخی سخنان از مردم کرمان تشکر می‌کند و کرمان را شهر خوبی می‌داند. می‌دانیم کرمان شهر خوبی است و مردمان نجیب و مهمان نوازی دارد. ایشان باید در این صورت از مردم کرمان و باشگاه مس قدردانی کند که سکوی پرتابی برای رسیدنش به باشگاه استقلال شدند.

مربی مس کرمان با بیان اینکه هیچگاه با جادو و جمبل به فکر رسیدن به جایگاهی در فوتبالم نبوده و نیستم، اظهار داشت: وی در سال اولی که در کرمان بود در شرایطی مس را تحویل گرفت که همه زحمات بستن آن را سرمربی وقت تیم و کادر مدیرتی آن روزهای مس کشیده بودند.

حاج اکبری افزود: چرا مظلومی در دومین سال حضورش در کرمان نتوانست جایگاهش را حفظ کند و با تیمی که خودش بسته بود به نتیجه مورد دلخواه هواداران برسد؟ جالب آنکه در دیداری که مس شکست سنگینی برابر استیل آذین متحمل شد به جای انتقاد و شعار علیه وی، مدیر عامل باشگاه مورد حمله قرار گرفت. او باید بداند مردم کرمان و افراد مطلع از فوتبال بسیاری از مسائل پیرامون آن دیدار را به خوبی می‌دانند.

وی با تعریف از ابراهیم قاسمپور گفت: قاسمپور یکی از بزرگان فوتبال ایران است و خیلی‌ها بر این مسئله اذعان دارند. به عقیده من قاسمپور با کسب چند نتیجه مطلوب مس را از شرایط کنونی خارج می‌کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.