مظلومی: زاید می‌تواند بازی کند

۰۳م اسفند ،

 به نقل از خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس با بیان اینکه تیمش پس از بازی نفت آبادان تمرینات خوبی داشته است، ادامه داد: شرایط و روحیه خوبی داریم و می توانیم پرسپولیس را در بندرعباس ببریم.

وی با بیان اینکه پرسپولیس در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته، افزود: برد پرسپولیس دور از دسترس نیست و اگر در بازی فردا اشتباهات فردی نداشته باشیم می توانیم این تیم را شکست دهیم.

سرمربی آلومینیوم تاکید کرد: در هفته مدام به بازیکنان این را دیکته کردیم که از نظر فنی و روحی توان بردن پرسپولیس را دارند.

وی در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم این تیم گفت: ایمون زاید به بازی فردا می رسد و به احتمال زیاد می‌تواند در نیمه دوم به زمین برود.

وی ادامه داد: وضعیت رضا ناصحی من را اندکی نگران کرده چرا که مشکل او به طور کامل رفع نشده است.

مظلومی همچنین یادآور شد: در نیم فصل اول گفته می شد پرسپولیس برای آسیایی شدن روی جام حذفی تمرکز کرده است اما عملکرد این تیم در هفته های اخیر آنها را برای قرار گرفتن درجمع ۴ تیم امیدوار کرده و این مسئله کار را برای آلومینیوم سخت می کند.

وی یادآور شد: تمامی بازی ها برای آلومینیوم حکم حذفی را دارد و به بازیکنان گفته ام یا بازی های آینده را ببرند یا ببازند چرا که مساوی شرایط روحی بدی را برای تیم رقم می زند.

مظلومی تصریح کرد: روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کردیم و همچنین سعی شده تفکرات بازیکنان آلومینیوم از دفاعی به هجومی تغییر کند. گوشه ای از تغییرات را علاقه مندان در بازی با نفت آبادان دیدند.

سرمربی این تیم در پایان افزود: بازیکنان در هفته اخیر تمرینات با انگیزه ای را پشت سر گذاشتند و از این رو انتخاب ۱۱ نفر مشکل شده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.