معامله بیش از سه‌هزار تن برنج وارداتی

معامله بیش از سه‌هزار تن برنج وارداتی

رینگ کشاورزی در دومین روز کاری خود شاهد حضور سه محصول ذرت، جو دامی و کنجاله پیلت است.

به گزارش خبرنگار ایانا، در جریان عرضه‌های روز جاری، سه محموله ذرت دانه‌ای، جو دامی و کنجاله ذرت پیلت روی میز فروش رفته است.

بر همین اساس، در این روز کارگزاری بانک کشاورزی به نمایندگی از یک عرضه‌کننده حقیقی ۱۰۰ تن ذرت دانه‌ای برزیل را به رینگ کشاورزی آورده است. قیمت پایه این عرضه هفت‌هزار و ۵۳۰ ریال تعیین شده است.

همچنین در این روز کارگزاری نماد شاهدان ۱۰۰ تن جو دامی را عرضه کرد. قیمت پایه این عرضه در حالی شش‌هزار و ۶۵۰ ریال تعیین شده است که کمترین قیمت مجاز برای معامله شش‌هزار و ۳۱۸ ریال و بیشترین قیمت مجاز برای معامله شش‌هزار و ۹۸۲ ریال اعلام شده است.

همچنین کارگزاری بانک کشاورزی نیز علاوه بر جو دامی، ۱۰۰ تن کنجاله سویا نیز به قیمت پایه ۱۰ هزار و ۷۰۰ ر یال روی میز فروش گذاشت. حداقل قیمت مجاز این محصول برای معامله هشت‌هزار و ۵۶۰ ریال و حداکثر قیمت مجاز ۱۲ هزار و ۸۴۰ ریال است.

این گزارش حاکی است، کارگزاری بانک سینا نیز در این روز ۱۰۰ تن کنجاله سویا پلیت را به نمایندگی از شرکت تولیدی بازرگانی مهران پارس صبا عرضه کرد. قیمت پایه این محصول ۱۱ هزار و ۱۵۰ ریال تعیین شده است.

گفتنی است، دیروز در حالی بیش از هشت‌هزار تن برنج وارداتی از تایلند راهی میز فروش رینگ کشاورزی شد که سه‌هزار و ۳۰۰ تن از این محصول مورد معامله قرار گرفت.

گفتنی است، ارزش معامله این حجم برنج وارداتی با قیمت شش‌هزار و ۵۰۰ ریال، بیش از ۲۱ میلیارد ریال بود.

همچنین در این روز از ۱۰۰ تن ذرت دانه‌ای عرضه شده، ۴۵ تن آن با تقاضا روبه‌رو شد. ارزش این معامله نیز ۳۲۵ میلیون ریال بود. در مجموع در روز گذشته سه‌هزار و ۳۴۵ تن محصول کشاورزی به ارزش ۲۱ میلیارد و ۷۶۱ میلیون ریال در این رینگ داد و ستد شد./

 

خبرنگار: مهدیه انوشه

E-910716-01

بازرگانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.