معاونت های خارجی حوزه کسب و کار استانداردسازی می شود

سازمان همیاری اشتغال دانش آموزختگان از انتشار دومین جلد فرهنگ توصیفی کار آفرینی با هدف استانداردسازی معاونت های خارجی در حوزه کار و کارآفرینی و اشتغال خبرداد.

 معاون اطلاع رسانی سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گفت: حدود چهار هزار واژه تخصصی در زمینه های اشتغال، کار و کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری قوانین و مقررات کار و امور شرکت ها، امور مالی و حسابداری، مدیریت بهره وری و دیگر مباحث مرتبط با کارآفرینی و اشتغال از سوی سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان منتشر شده است.

وی افزود: در تدوین این فرهنگ که با هدف استانداردسازی معاون های خارجی کلمات خارجی تدوین شده است سعی شده تا از تمام واژه ها و کتاب هایی که تا به امروز از سوی اساتید صاحبنظران و موسسات تخصصی حوزه کار، اشتغال و کارآفرینی تهیه شده است، استفاده شود.

معاون اطلاع رسانی سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان خاطر نشان کرد: در توضیح اصلاحات نیز سعی شده است بر حسب ویژگی آن ها و نیازهای موجود مطالبی نسبتاً جامع ارایه شود و در رابطه با چهره ها و موسسات مشهور حوزه کارآفرینی اشتغال نیز همین رویه اعمال شده است./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.