معاون اول هم در فیس‌بوک است

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

انگار با افزایش ضریب نفوذ فیس‌بوک در جامعه، سیاسیون و دولتمردان هم یکی یکی به این شبکه اجتماعی ورود پیدا می‌کنند.
 
به گزارش ایسنا، روزنو با این مقدمه نوشت: «بعد از داغ شدن فعالیت‌های فیس بوکی محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و حسام‌الدین آشنا، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور هم‌اینک اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور نیز مجددا فعالیت‌های فیسبوکی‌اش را از سر گرفته است.
 
بر اساس این گزارش، اسحاق جهانگیری از زمانی که بحث پیرامون کاندیداتوری‌اش در انتخابات مطرح شده بود صفحه‌ای در فیسبوک ایجاد کرد که در زمان ریاست ستاد آیت‌الله هاشمی هم در چند برهه گزارشاتی از ستاد انتخاباتی هاشمی ارائه کرد ولی مدتی بود که صفحه جهانگیری در فیسبوک فعالیتی نداشت اما اخیرا با تشدید فعالیت‌های جهانگیری در دولت و تودیع و معارفه‌های وزرا این صفحه هم فعال شده است و خبرها مرتبط با آقای معاون اول را منتشر می‌کند.
 
آخرین مطلب صفحه فیسبوک اسحاق جهانگیری به مطلبی اختصاص یافته است که مربوط به تودیع و معارفه وزیر بهداشت است که گویا جهانگیری در مصاحبه بعد از جلسه به سبب ازدحام و شلوغی اشتباهی در بیان مطالبش کرده است که خودش در فیسبوک نوشته است: روزهای اول آغاز به کار دولت است و بازار تودیع و معارفه هم داغ. در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معمولا سوالات بسیاری مطرح می‌شود. یک نمونه از این پرسش و پاسخ ها را در این خبر می‌توانید ببینید: "جهانگیری خبر داد: احتمال صدور حکم رئیس کل منتخب نظام پزشکی در هفته جاری!"
 
با این حال به نظر می‌رسد که کم‌کم اکثر اعضای دولت به فیسبوک بپیوندند و این احتمال نیز هر روز قوی‌تر می‌شود که فیسبوک در ایران رفع فیلتر شود.»

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.