معاون خدمات پس از فروش رنا: کسب سهم بازار بیشتر با حاشیه سود کمتر

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

معاون خدمات پس از فروش رنا: کسب سهم بازار بیشتر با حاشیه سود کمتر

معاون خدمات پس از فروش رنا:
کسب سهم بازار بیشتر با حاشیه سود کمتر

ممتازنیوز: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در خدمات پس از فروش تصمیم داریم با کسب سهم بازار بیشتر و حاشیه سود کمتر، فشار قیمتی کمتری بر روی مشتریان محصولات سایپادیزل وارد شود.

به گزارش ممتازنیوز، امیر میرمنصف معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا، با توجه به جایگاه اول این شرکت در خدمات پس از فروش خودروهای سنگین گفت: این جایگاه به مراتب فعالیت رنا در حوزه خدمات را سخت تر خواهد کرد و باید با توسعه سهم بازار ضمن حفظ جایگاهمان، به رشد و ارتقای رضایت مندی مشتریان بیش از گذشته بها داد.
وی با اشاره به اینکه سه نمایندگی شرکت خدمات فنی رنا در شهرهای کرمان و یزد موفق به کسب رتبه یک شده است، اظهار داشت: طی سال گذشته نتیجه عملکرد ما برای رضایت مندی مشتریان از ۵۹٫۴ واحد سال ۱۳۹۰ به ۶۲٫۳ امتیاز برای سال رسیده است.
میرمنصف، در پاسخ به اینکه “با توجه به مشکلات موجود در تامین قطعه و …، میزان خواب خودرو در نمایندگی های شرکت خدمت فنی رنا چگونه است؟” تصریح کرد: متوسط خواب خودرو در شبکه نمایندگی ها ۲٫۸ روز است.
معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا ادامه داد: در شرایط معمولی خودرویی که بیشتر از یک هفته در نمایندگی بماند نداریم، البته باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که زمان استاندارد تعمیراتی خودروهای سنگین به مراتب بیشتر از محصولات سواری است. به عنوان مثال ، تعمیر موتور یک کامیون ولوو براساس استانداردهای این خودروساز سوئدی ۷۲ ساعت کاری زمان می برد که بسیار بیشتر از همین زمان در محصولات سبک و سواری است.
به گزارش موج، میرمنصف در پایان با بیان اینکه زمان استاندارد خدمات رسانی به خودروهای در راه مانده را از ۱۳ به ۱۱ ساعت کاهش داده ایم، خاطرنشان کرد: این زمان در کشورهای مختلف و بسته به وسعت جغرافیایی و پراکندگی راههای ارتباطی متفاوت بوده و زمان استانداردی برای آن تعریف نشده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.