معاون دانشجویی دانشگاه صنعت نفت خبر داد: حضور مشاوران در خوابگاه‌های دانشجویی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

217-13.jpg

معاون دانشجویی دانشگاه صنعت نفت از حضور مشاوران در خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه خبر داد.

محسن متوسل در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» – منطقه خوزستان، اظهارداشت: دور شدن از محیط خانواده و عادت نمودن به محیط خوابگاه، از مهم‌ترین دغدغه‌های دانشجویان خوابگاهی است.

وی افزود: دانشجویان تازهالورود با محیط جامع تازهی آشنا می‌شوند و برای آشنایی و ارتباط بیش‌تر نیاز به مشاور دارند. در همین جهت حضور مشاوران در خوابگاه‌های دختران الزامی است که این طرح تا کنون در دانشکده آبادان اجرا شده‌ است.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعت نفت گفت: برگزاری دوره‌های مشاوره، کارگاه‌های پیشگیری از مواد مخدر و عدم استعمال دخانیات و همچنین مسائل مربوط با بهداشت روان از اولویت برنامه‌های اجرایی این دانشگاه در خوابگاه‌هاست.

متوسل با بیان اینکه کارگاه‌های پیشگیری از مواد مخدر به‌ صورت منظم در خوابگاه و دانشگاه برگزار می‌شود، ادامه‌ داد: آشنا نمودن دانشجویان با مضرات مواد مخدر و ارتقای سطح آگاهی دانشجویان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کارگاه‌هاست.

وی با اشاره به تنوع ۲ نوع غذا در هر وعده غذایی این دانشگاه، اظهارداشت: تعیین نرخ وعده غذایی به دانشکده‌ها مرتبط می‌شود و هر دانشکده نرخ غذا را با توجه به نوع غذا، کیفیت آن و غیره تعیین می‌کند. نرخ غذا در دانشگاه صنعت نفت مطابق وزارت علوم و از ۳۵۰ تا ۵۹۵ تومان است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.